FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.10.19, 19:23

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  FSX Fiber Accelerator
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: FSX Fiber Accelerator  (Read 2983 times)
Lauri FIN918
Former member
Re: FSX Fiber Accelerator
« Reply #20 on: 06.07.14, 22:12 »

Niin no, oletin Rolfin puhuvan AI-liikenteestä, kun siihen viittasi muutenkin viestissään.

Hmm jooh. Itse sain käsityksen, että puhui maaliikenteestä, mutta taidan olla pahasti väärässä Cheesy.

Tuo AI-liikenteen raskaus kai riippuu täysin lisäristä? Itse UT II:n kanssa ei FPS:t tippuneet pahasti(Ja jos oikein muistan UT II:n AI-liikenteen määrää ei voi säätää simun sisältä?)

FSPS on oman kokemukseni mukaan kyllä aina tehnyt sen, mitä ovat luvanneet. Mutta  aina jonkun kustannuksella. Esim. heidän FPS booster puolitti fsx.cfg:n koon ja tuhosi täysin maatekstuurit. Heidän Friction-lisäri kuitenkin ei ole, ainakaan toistaiseksi, tehnyt minkään sortin ongelmia ja toimii erinomaisesti. Esim. Airbus X:n kanssa pakollinen, jos haluaa yhtään realistisuutta.
Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #21 on: 07.07.14, 05:41 »

Frooglesimin kokemus tuotteesta https://www.youtube.com/watch?v=pGalckew8cw
Rolf Niemi

Date Registered: 14.02.05

« Reply #22 on: 07.07.14, 11:43 »

Mielenkiintoinen video kaiken kaikkiaan. En tiedä, mikä itselläni meni vikaan, koska blurria oli niinkin paljon jollei sitten AI 100%, mutta pitänee testailla vielä...

Markus Mäkelä

Date Registered: 05.07.01

« Reply #23 on: 07.07.14, 15:19 »

Mun kokemus oli sellainen, että framet nousi 5-15, mutta fotopohjat vähän blurraantuivat. Testaaminen jatkukoon.
Mulla on siis aktiivisena suurin osa Länsi-Eurooppaa fotopohjana ja sitten muutamia tärkeimpiä kenttiä. Etunäkymä on kolmella näytöllä tripleheadilla laajennettuna ja oikea ja vasen undockattuna.
Lauri FIN918
Former member
« Reply #24 on: 14.07.14, 21:43 »

Kyllä "isot kihot" ovat kuitenkin tykönneet tästä tuotoksesta. Ja ainakin melkein ellei jo kaikkien online kauppojen viikon bestseller.

Pete Dowsonin(FSUIPC:n tekijän kirjotus kokemuksestaan).

http://forum.avsim.net/topic/445641-fsx-fiber-accelerator/
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1