Tasa-arvoinen avioliittolaki

<< < (21/31) > >>

Kopjaak:
En aio edelleenkään tanssia humppaa hetero- enkä homomiesten kanssa, joten tällä ei nyt juurikaan ole elämääni vaikutusta.  

kume:
Mä taas olen niin nuori, etten tanssi humppaa edes naisen kanssa. Yllättävän moni edustaja tuntuu kuitenkin uskovan jumalaan... tulihan sekin samalla selväksi. 

juksii:

(nyt kun tämä lakiesitys on hyväksytty  )

Lakiesitystähän ei ole hyväksytty. Nyt ruvetaan vasta sorvaamaan lakiesitystä ja lakia.

juksii:

Ja nyt meistä kaikista tulee yhdessä yössä homoja, yhteiskunta menettää moraaliset arvonsa ja suomalaiset kuolevat sukupuuttoon, vai mitenkä ne pahimmat skenariot menivätkään? Ehkäpä sitten kuitenkaan ei, vaan suurin osa kansasta ei huomenna huomaa elämänsä muuttuneen mitenkään. Aurinko nousee kuten aikaisemminkin ja aamukahvi maistuu aivan yhtä hyvälle. Te hyvät ihmiset, joiden elämään on tämän äänestyksen tuloksena tullut uutta valoisampaa odotettavaa, teille minä nostan tänään maljan  !

Ja lisäksi homot vie meidän kaikki naiset! 

Karvinen:

En aio edelleenkään tanssia humppaa hetero- enkä homomiesten kanssa, joten tällä ei nyt juurikaan ole elämääni vaikutusta.

Hahaa Jaakko. Mehän voisimme kohta mennä vaikka naimisiin. En kylläkään aio kosia sinua, enkä herrasmiehenä etukäteen kerro, mitä vastaisin sinun mahdolliseen kosintaasi. Mielyttävä epävarmuus on parempi, kuin epämielyttävä varmuus.

:-)    Esa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page