Tasa-arvoinen avioliittolaki

<< < (29/31) > >>

hulluj:
Oho, äänestys oli ja meni eikä siitä huolimatta tunnu yhtään homommalta.

Ei homostuta lainkaan eikä tee vieläkään mieli mennä lääppimään ventovieraita miehiä julkisella paikalla. Kuinkas tässä nyt näin kävi? Eivätkö helvetinportit auenneetkaan ja eivätkö Sodoma ja Gomorra tulleetkaan heti? Aurinko nousee edelleen aamulla.

Räsästä, Hirvisaarta ja muita kahjoja ahdistaa kaikki mahdollinen edelleen, yksi äänestys sinne tänne. Aiheella sai toki kivasti palstatilaa mutta ehkä hekin jossain vaihessa tajuavat melskaavansa menneiden aikojen asioista. Ehkä eivät.

Tässä vielä pieni valikoitu lainaus kaikille ateisteille ja homostelijoille. Näin ajattelee siis aito ja hurskas uskovainen, sellainen todellinen kansakunnan moraalinen selkäranka. Oikea kansanedustaja.

- Monista tuntuu, että kristikunta perseraiskattiin ja päälle kustiin, paskannettiin ja oksennettiin. Mutta sehän ei "suvaitsevaisia" liikuta.

- Suomessa alkaa pian hillitön suvaitsevaisten masinoima kristittyjen vaino, pilkka, häpäisy, halveksiminen - häikäilemätön sylky ja syrjintä. Homoadoptio on osaltaan kristillisdemokraattien syy.

http://www.hameenkaiku.fi/viikko-hame/alueuutiset/vh-lahti/26108-kansanedustaja-kristikunta-perseraiskattiin-ja-paalle-kustiin

sohvimus:

Muuten, olikohan Ylella uutispatka vuodelta 1983 kun vanhoilliset vastustivat uutta sukunimilakia, jossa vaimo saa namisiin mentyaan pitaa oman sukunimensa. Ehkapa se jo tuhosi kansakunnan moraalin, kuten Esko Almgren silloin vakuutti?

Tuo on sinällään hauska anekdootti etenkin kun ottaan huomioon sen, että se "vanha" sukunimilaki oli peräisin vuodelta 1930 ja sitä ennen vaimot saivat valita ihan vapaasti pitävätkö oman sukunimen vai ottavatko miehen sukunimen naimisiin mennessä. Ainakin Itä-Suomessa perinne oli ennen vuotta 1930 se, että nainen piti syntymässään saamansa sukunimen naimisiin mennessä.

Karvinen:
Identiteetti hukassa

Savolaisukko sattui kapakassa samaan pöytään kahden lesbon kanssa. Ukko kiinnostui ja kysyi mitä ne lesbot oikein tekee. "Juo kaljaa ja nuolee pillua" oli vastaus. Siihen ukko ilahtuneena "lespohan se miekin".

Olen aika lailla samoilla linjoilla kuin savolaisukko. Kyllä minä voisin katsella kahden lesbon kisailua ja osllistuakin, jos huolisivat mukaan.

Olen aina pitänyt itseäni heterona. En minä kumminkaan mitään tasa-arvoa vaadi. Lähinnä mietin, että olenkohan minä pahastikkin vinksahtanut ja onkohan tälle identiteetille joku nimi.

:-)   Esa

kume:

Minun ymmärtääkseni mainittu Kirja ei kyllä kovin tasa-arvoisesta opetuksesta perusta. On siellä varmaan sellaisiakin kohtia, mutta on paljon muutakin.

Ei ollut luulo tiedon väärtti. Ymmärrykseni on selvästi vajavainen tälläkin sektorilla .

kume:

Identiteetti hukassa

Kyllä minä voisin katsella kahden lesbon kisailua ja osllistuakin, jos huolisivat mukaan.

Olen aina pitänyt itseäni heterona. En minä kumminkaan mitään tasa-arvoa vaadi. Lähinnä mietin, että olenkohan minä pahastikkin vinksahtanut ja onkohan tälle identiteetille joku nimi.

:-)   Esa

Aika pervo ajatus Esa olla kahden homoseksuaalin kanssa yhtäaikaa, niin että se nimi kai se sitten olisi? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page