Tasa-arvoinen avioliittolaki

<< < (5/31) > >>

teepee1972:

Uskikset ja Pettiset pysykööt lestissään.

Eikös tässä kysytty mielipidettä? Onko niin että vain homomyönteinen mielipide on oikea mielipide?

vostok:

Olisi melko turhauttavaa nähdä kaksi miestä työntelemässä lastenvaunuja. Olen joutunut jo kerran Helsingin lähijunassa ojentamaan kahta naista jotka nuolivat toistensa suita lopettamaan sillä nojalla että samassa vaunuosastossa oli läsnä lapsia. Järkyttävää katseltavaa jo aikuisillekin... Tajusivat lopettaa!

Olisi melko turhauttavaa nähdä naisen käyvän äänestämässä. Olen joutunut jo kerran Helsingin lähijunassa ojentamaan kahta tummaihoista jotka puhuivat politiikasta sillä nojalla että samassa vaunuosastossa oli läsnä lapsia. Järkyttävää kuunneltavaa jo aikuisillekin... Tajusivat lopettaa!

teepee1972:

Olisi melko turhauttavaa nähdä naisen käyvän äänestämässä. Olen joutunut jo kerran Helsingin lähijunassa ojentamaan kahta tummaihoista jotka puhuivat politiikasta sillä nojalla että samassa vaunuosastossa oli läsnä lapsia. Järkyttävää kuunneltavaa jo aikuisillekin... Tajusivat lopettaa!

Näyttää olevan melko tunteita herättävä aihe! Jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Omani on varmaan käynyt selväksi.

apple:
Minusta kahden ihmisen hellyydenosoitukset ovat kaunista katseltavaa - sukupuolesta riippumatta.

vostok:

Näyttää olevan melko tunteita herättävä aihe! Jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Omani on varmaan käynyt selväksi.

Epäilemättä. Nuo karrikoimani aiheet on varmasti myös aikoinaan herättäneet melkoisia tunteita. Silloinkin oli vapaus kaikenlaisiin mielipiteisiin (ainakin valkoihoisilla). Huomannet, miten absurdeilta ne nykypäivänä tuntuvat.

Eikö olekin mukavaa, kun voi arvostaa omaa vapauttaan. Mikäpä minullakaan heterona ollessa. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page