Siirtyminen FSX:stä P3D:hen

<< < (13/16) > >>

Harri_Laitinen:

Moi !

Pari asiaa mitä kannattaisi kokeilla: Prepar3d.config FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.33 muuta arvoksi 0.11 ja AffinityMask=84 muuta 14 tai 15, koska ymmärtääkseni arvo 84 on I7 prosessorille kun hyperthreading on käytössä.
Näiden jälkeen jos ei apua, niin P3D asetuksista Shadows pykälää pienemmälle. Mulla on sama näyttis, mutta heikompi prossu (I5-2500K), tosin kellotettuna 4.5 Ghz. Omalla kokoonpanolla KLFI pilvetön taivas ja koneena Airbus320 antaa 45-50 fps nousussa. Lontoo on tosi raskas defu Heathrow:lla fps 18-24 Uk2000 Heathrowta ei ole joten en voi testata. Minä käytän fps unlimited asetusta. Toi Nvidian uusin ajuri aiheuttaa nykimistä, joten palasin vanhempaan ajuriversioon (337.88 ) . Toivottavasti on jotain apua näistä.

T;Jorma

Ite kokeilin FSX kanssa. Eli kun lisää sinne [SIM] osioon OPTIMIZE_PARTS=1 niin tuli UK2000 heathrowssa 5 framen parannus: 20->25 ja EFHK:lla tuli 25->35. Joten ainakin itsellä toimi. 

Kiitos Jorma ja Jouka hyvistä vinkeistä!  Näiden konffauksien jälkeen sain nostettua slidereita asetuksissa ja edelleen fps:t 30-50 välillä 

Pe7e:
Onko muilla tullut OOMia vielä?

Yritin eilen lentää EGLL-OMDB 777:lla, ekalla yrittämällä en päässyt edes ylös Heathrowlta kun jo lykkäsi OOMia. -> Asetusten viilailua (Slidereita vasemmalle... autogen yms..) ja uusi yritys, pääsin sentään Dubaihin asti finaaliin kunnes taas, bOOM!

Eipä taida tuohon löytyä mitään ratkaisua. Nyt asentelin jokatapauksessa REXistä 1024x / DXT5 texturet jne, täytyy kokeilla auttaako tuokaan..  Tuo Lontoo on kyllä pirullinen paikka lentää. Jo kaupunki itsessään tuntuu niin v*tun raskaalta, vaikka kenttä (Aerosoftin Heathrow Xtended) ei olisikaan...
Ainiin, jännä ettei mulla tullut tuon H'row Xtendedin mukana tuota config filua toisin kuin FSX-versiossa on EGLLTraffic-ohjelma, millä pystyi säätämään tuota skeneä... 

HIGHMEMFIX ei taida P3D:ssä hyödyttää ollenkaan, ainakin niin olin lukevinani...

Lauri FIN918:
Joo. Vertasin joskus FSX:n ja P3D:n OOM-lukuja, ja P3D:llä oli jatkuvasti ihan millä tahansa asetuksilla +0,5gb vrt. FSX.

Pe7e:
Hmm, joo... Ei muuten minkäänlaista ongelmaa esim. NGX:llä ja missä tahansa muualla lennettäessä, mutta heti kun ottaa 777:n ja Lontoon niin johan alkaa paukkua...  Täytyy nyt koittaa noilla 1024x textureilla jahka ehtii kokonaisen lennon heittää...

apple:
Älä lennä 777:lla Lontoossa! Problem solved. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page