RETROILTA! - IVAO Finland - 28.2. klo 18-21

<< < (5/10) > >>

Lauri FIN918:

Sain sähköpostia nykyiseltä Event Coordinaattorilta. Tulimme todella hyvin juttuun, ja en tiedä mistä sinä tätä juttuasi täällä repäsit. Hänellä ei asian kanssa ollut mitään ongelmaa. Onneksi eventtipuolella on osaava porukka! 

Hänen pitäisi sanoa täsmälleen samat sanat kuin mitä minä täällä olen HQ:ltä välittänyt . Ja niin hän tekikin.

Mutta asia on nyt sitten selviö ja voidaan pitää mukava eventti lauantaina .

leppäkeihäs:

Olen nyt tässä hoitanut ihan tarpeeksi viestin välitystä ja saanu sellaset paskat naamalle että ei hyvää päivää. Aleksi, saat mailia ED:ltä tänään jossa he linjaavat, mitä ja miksi. Jos olet asioista erimieltä (miltä vaikuttaa), niin hänelle vastaat asiasta. Minulla ei ole osaa eikä arpaa koko homman kanssa.

Jukka, kukaan ei ole kieltänyt heitä johtamasta. Vastaavassa tapauksessa Amerikassa lätkättiin FRA:t CAI tasolle, jotta estettäisiin tahallinen kilpailutus (josta tässä ei toivottavasti ole kyse). Me emme kuitenkaan halua mennä siihen ja siksi pikainen kommunikointi on tärkeää (ettei väärinkäsityksiä synny).

Tämän viestin jälkeen tulleita viestejä en lähde enää viestittämään vaan ne jääköön tänne omalle paikalleen.

Ja vielä viimeisen kerran. Minulla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Onnea tapahtumaanne omasta puolestani!

Itsehän sä teit kärpäsestä härkäsen. Eikö periaate ole, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, koska homma perustuu vapaehtoisuuteen?

Lauri FIN918:

Itsehän sä teit kärpäsestä härkäsen. Eikö periaate ole, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, koska homma perustuu vapaehtoisuuteen?

Vielä kerran minä olen vain välittänyt viestiä . HQ ja ED kyllä lukevat tätä topiikkia, mutta eivät voi kommentoida, koska kyseessä on suomenkielinen osa foorumista.

leppäkeihäs:

Vielä kerran minä olen vain välittänyt viestiä . HQ ja ED kyllä lukevat tätä topiikkia, mutta eivät voi kommentoida, koska kyseessä on suomenkielinen osa foorumista.

Mites teidän HQ:n kanta muuttui noin äkisti jos aluksi haittasi ja nyt oli okei?

Lauri FIN918:

Mites teidän HQ:n kanta muuttui noin äkisti jos aluksi haittasi ja nyt oli okei?

Missä vaiheessa tämä eventti on haitannut . Se on ollut ihan ensiviestistä lähtien erittäin tervetullut . Kenties luet nyt henkilökohtaisia ongelmia minun ja Aleksin välillä, joita ei periaatteessa pitäisi sotkea tähän.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page