RETROILTA! - IVAO Finland - 28.2. klo 18-21

<< < (9/10) > >>

Pade:
On kyllä jollakin noussut k*si päähän tuon divari uusinnan jälkeen 

Lauri FIN918:

On kyllä jollakin noussut k*si päähän tuon divari uusinnan jälkeen 

Mikäs siinä on mennyt huonosti? Onko kyse siitä, että minä olen siellä auttamassa asioiden hoitamista, vai jostain muusta?

Oswald:

Mikäs siinä on mennyt huonosti? Onko kyse siitä, että minä olen siellä auttamassa asioiden hoitamista, vai jostain muusta?

Ongelma on lähinnä siinä, että joku koki tarpeekseen päästä pätemään ja urputtamaan asiasta jolla ei ole tuontaivaallista merkitystä jonkun eventin kannalta! Aluksi asia oli maailman tärkein, sitten käskettiin ottamaan yhteyttä staffiin. Sitten kun selvisi että hq:n mielestä asiassa ei ole ongelmaa niin alettiin työntämään päätä puskaan, selittelemään toisarvoisia ja lopuksi niellään sanoja. Lähinnä tässä viitattiin siihen että se akuutti ureacephalica (virtsan päähännousu) muodostui silloin kun tästä retroillasta muodostettiin väkisin ongelma johon oli aseman ja auktoriteetin nimissä puututtava.

Lauri FIN918:

Ongelma on lähinnä siinä, että joku koki tarpeekseen päästä pätemään ja urputtamaan asiasta jolla ei ole tuontaivaallista merkitystä jonkun eventin kannalta! Aluksi asia oli maailman tärkein, sitten käskettiin ottamaan yhteyttä staffiin. Sitten kun selvisi että hq:n mielestä asiassa ei ole ongelmaa niin alettiin työntämään päätä puskaan, selittelemään toisarvoisia ja lopuksi niellään sanoja. Lähinnä tässä viitattiin siihen että se akuutti ureacephalica (virtsan päähännousu) muodostui silloin kun tästä retroillasta muodostettiin väkisin ongelma johon oli aseman ja auktoriteetin nimissä puututtava.

Missään vaiheessa ei ole tämä "retroilta!" ollut ongelma . Ainoastaan mahdollinen tarkoitus torpeedoida "virallisia" eventtejä (josta tässä ei ollut kyse), joten halusivat jatkossa mailia ennen näitten julkaisua.

B-7-5-7:

Heippa,

mukavaa kun tälläisiäkin on. Kuitenkin jatkossa toivomme, että lähetätte mailia ED:lle (xn-ec@ivao.aero ja xn-eac@ivao.aero) ja varmistatte, ettei mitään konfliktia ole (ja että heille asia on ok). Nyt esimerkiksi divisioonalla on oma eventti samaan aikaan.

Terveisin,
Lauri Sivuoja

EIDW-ESSA-EIDW airbridge. Emme rupea kilpailemaan lentäjistä epävirallisten eventtien kanssa. Ne ovat erittäin tervetulleita, mutta niistä on sovittava erikseen mahdollisten ongelmien välttämiseksi.

Terveisin,
Lauri Sivuoja

Tuossahan siitä ongelma muodostui.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page