FSX vai X-Plane?

<< < (9/17) > >>

erese:

On sielä Peterinkin airbussit ja FightFactorin A350, mutta isoja rahoja vie, (+ JarDesignilta tulos A330 https://www.youtube.com/watch?v=-__HDVb9Hm0 )

No, JarDesignin bussi on oikeastaan ainoa varteenotettava jos haluaa bussukan tuohon A320-sarjaan, sittenkin jää uupumaan A318/319/A321 jos ei lasketa tuota Peter'sin A321:tä.

Joonas97:

No, JarDesignin bussi on oikeastaan ainoa varteenotettava jos haluaa bussukan tuohon A320-sarjaan, sittenkin jää uupumaan A318/319/321...

Ennyt sanois, et ole ikinä lentänyt Peterin A320:llä, (en tiedä edes oletko JarDesignilla) anyway Peterin bussit ei näytä välttämättä niin hyvältä ja ei ole SID/STAR supportia vielä, mutta molemmat omaavana itse lennän mielummin Peterin airbussilla.

Nailo:
Kyllähän tuo simulaattori tekis mieli ostaa mutta pitäs ostaa koneita myös  
Ehkä pysyn toistaiseksi FSX:ssä  
Pitäs saaha FSX paremmat grafiikat ja kone jos suorittas hippusen paremmin niin olis mukavampi lentää  

erese:

Ennyt sanois, et ole ikinä lentänyt Peterin A320:llä, (en tiedä edes oletko JarDesignilla) anyway Peterin bussit ei näytä välttämättä niin hyvältä ja ei ole SID/STAR supportia vielä, mutta molemmat omaavana itse lennän mielummin Peterin airbussilla.

Kuten sanoit, et tiedäkään Joten mutuilu sikseen.

Joonas97:

Kuten sanoit et tiedäkään 

Jep, mutta olen 100% varma että peterin bussilla et ole lentänyt, kun kerran JarDesignin on vain varteenotettava

Navigation

Up one level

Next page

Previous page