Textin suuruus

(1/1)

PerttiLode:
Voiko textiä suurentaa simun yläpalkista? minulla on näytön tarkkuus max 1680x1050 ja silloin tulee se texti niin pienaksi että on jo vaikea lukea sitä. mistä se siinä tapauksessa tehdään?

pho201:

Voiko textiä suurentaa simun yläpalkista? minulla on näytön tarkkuus max 1680x1050 ja silloin tulee se texti niin pienaksi että on jo vaikea lukea sitä. mistä se siinä tapauksessa tehdään?

Sama vaiva Rahikaisella. Ei tällainen yli 6kymppinen äijänrähjäke enää näe lukea pientä tekstiä edes lukulaseilla. Minun ratkaisuni oli suurempi kuvaruutu. Hyvin näkyy vaikka resoluutio on vielä suurempi kuin sinulla. Siihen miten tuota tekstin kokoa suurennettaisiin simusta en tiedä vastausta. Tokko sitä onkaan. Itse etsisin sitä netistä.

Pekka

PerttiLode:
Mulla tapahtu tänään kumma tapaus kun värkkäilin sen resoluution kanssa että FS9 tuli se texti saman kokoiseksi kuin FSX, ja se on aina ollut suurempi vaika resoluution on ollut sama kummassakin niin kauan kun mulla n ollut tämä FSX ja FS9 samanaikaiseti koneessa, tämä tietokone näyttää takevän vähän omia toppujaan ilman lupaa.

Navigation

Up one level