PMDG B747 V3-ketju

<< < (17/24) > >>

erese:
Tunnin pätkä V3-preview, käydään asetuksia sun muuta läpi 
http://www.youtube.com/watch?v=V53wtOU7Zhw

erese:
Push/start/departure-pätkää

http://www.youtube.com/watch?v=RHKPeCON75s

tokare:
Olenko ainoa, joka on hieman pettynyt, kun tämä tuntuu lopulta olevan vain "facelift" vai onko jotain mennyt multa ohi? Ei mitään hypetettävää kuten vaikka säätutka 777ssä oli. PMDG kuitenkin aina ennen määrännyt suunnan ja muut tulevat perässä. Lisäksi verisuonet päässä räjähtää, kun katsoo tuota hirveää FSXää. What a senseless waste of human life...

Tatu:
Quote

Olenko ainoa, joka on hieman pettynyt, kun tämä tuntuu lopulta olevan vain "facelift" vai onko jotain mennyt multa ohi? Ei mitään hypetettävää kuten vaikka säätutka 777ssä oli. PMDG kuitenkin aina ennen määrännyt suunnan ja muut tulevat perässä. Lisäksi verisuonet päässä räjähtää, kun katsoo tuota hirveää FSXää. What a senseless waste of human life...


No eikös tämä ole juurikin ollut tavoitteena, päästä samalle tasolle kuin missä 777 nyt on? Eli vertailukohteeksi mieluummin 747 v 1 tai 2. Minusta ainakin näyttää upealta ja uskon käyttökokemuksenkin olevan kohdillaan lopulta.

Se on eri asia sitten yleisemmin ottaen, että kuinka mielenkiintoinen kone 747-400 oikeasti on. Itse odotan enemmän tulevaa 717 mallia ja varmasti moni haluaisi myös nähdä vaikka PMDG tasoisen 787 koneen. Itseäni kiinnostaisi myös 747-200 tai 747 SP, mutta tuskin sellaista enää kukaan alkaa tekemään. Ei ainakaan lähiaikoina varmastikaan ole tiedossa.

tokare:
Quote

No eikös tämä ole juurikin ollut tavoitteena, päästä samalle tasolle kuin missä 777 nyt on? Eli vertailukohteeksi mieluummin 747 v 1 tai 2. Minusta ainakin näyttää upealta ja uskon käyttökokemuksenkin olevan kohdillaan lopulta.

747 on PMDGn Randazzon pakkomielle ja toki se on ihan kiva kone. PMDG 747v3 on epäilemättä loistava pakkostos ja varmaan tulee paljon lennettyäkin. Kyseessä kuitenkin pitäisi olla PMGD eikä mikään tusinalafka. Kenties omat odotukset PMDGtä alkaa olemaan liian suuret (osansa kai jo lisäosan hintakin, jos ovat luokassa 150 €) ja säätutkaa vastavaa mullistusta ei ole ihan helppoa keksiäkään simuun, vaikka kauan tuotakin pidettiin lähes mahdottomana toteuttaa. Noh, ehkä joku EFB voisi olla uutta.

Quote

Se on eri asia sitten yleisemmin ottaen, että kuinka mielenkiintoinen kone 747-400 oikeasti on. Itse odotan enemmän tulevaa 717 mallia ja varmasti moni haluaisi myös nähdä vaikka PMDG tasoisen 787 koneen. Itseäni kiinnostaisi myös 747-200 tai 747 SP, mutta tuskin sellaista enää kukaan alkaa tekemään. Ei ainakaan lähiaikoina varmastikaan ole tiedossa.

PMDGn suhteen risoo, että seuraavaksi tulee uusi 737 eli olettavasti muutamaan vuoteen ei ole muuta odotettavissa. Tuskin heillä on resursseja kehittää useampaa eri konetta samaan aikaan. Se onkin mielenkiintoista mitä 737 jälkeen tulee. Jälleen uusi 777? Toivottavasti eivät jää 737 - 747 - 777 luuppiin pyörimään loputtomasti.

757/767/jotkut vanhemmat 747 versiot tuskin ovat sellaisia joilla hirveästi voittoa pystyy tekemään tai kenties ovat hieman marginaalisempia koneita? Uskoisin että markkinat innostuisi eniten uusista moderneja koneita eli 787/A350/A380 tai noilla voisi tehdä eniten voittoa onnistuessaan. Olettaen että kehityskulut eivät ihan mahdottomiksi nuose noissa ja kehittäjät saavat koneista tarpeeksi tietoa edes kasaan. QWn 787 tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen, josta ei oikein tiedä mitä odottaa edes tai millainen toteuksen taso tulee olemaan lopulta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page