Navigraph airac cycle ongelma

(1/2) > >>

Nailo:
Onko kellään muulla ollut ongelmaa tässä tämän päivityksessä? Mulla toimi aiemmin päivittelyt normaalisti, nyt piti jostain syystä ladata sama versio uudelleen, näkyy esim. ''PMDG All products: cycle 1505'' ja sitten kun meen vaikka pmdg 737:lla niin ei ole päivittynyt? Vaan on vanha cycle?
Jos joku osais auttaa tähän ongelmaan  Aiemmin päivitys toimi ja nyt on taas vanha versio..

-N

Nailo:
Mikä tässä voisi olla vikana? Navigraphin sivuilla maksettu: ''Current cycle is 1505, if you are using FMS Data Manager, just update your addons'' - Ja kun olen päivittänyt, niin näkyy kyllä ''FSX cycle 1505'' mun addoneissa, mutta fsx:ssä koitat laittaa reittiä fmc/mcdu:ssa niin tulee vaan koko ajan että ''NOT IN DATABASE''. Oishan tämä mukava kun vaikka helsinki-oulu reittiä ei tarttis vetää suoraan nousun jälkeen iplotille. Sekin piste on jo vanha mutta minkäs teet kun ei näytä uudempia..

-N

aarnjer:
http://fsuipc.simflight.com/beta/MakeRwys.zip suorita tämä jos ei auta niin sitten en tiedä.

Nailo:
Nyt en ymmärrä..

Your current subscription FMS DATA 30 DAYS will expire in 29 days.

PMDG ALL PRODUCTS - FSX - 1506rev2

Ja bojon näytöltä:

Muuta vastausta ei saa

Kyllä se nää vanhat pisteet ottaa ..

Mikä tässä on vikana?? 

-N

B-7-5-7:
Bojossa ainaki näkyy olevan sykli asennettuna vuodelta 2011, joten ei ihme, jos FMC ei tunne uusimpia proosuja. Koitas Navigraphin FMS Data Managerilla asentaa uusiksi toi PMDG:n sykli. Jos ei toimi, lataa Navigraphin sivuilta PMDG:n standalone installer. Report back jos ei ala pelittämään.

Navigation

Up one level

Next page