Airbus X radio ei toimi

(1/1)

Nailo:
Tossa muutaman kerran oon yrittäny ja käy aina sama juttu, oon lähdössä joltain kentältä lennolle ja syötän reitin koneelle ja laitan kaikki valmiiksi. Sitten mietin että voisin vaikka laittaa radion tämän kentän taajuudelle ja kysyä selvitystä.
Äsken olin Tegelistä lähdössä Hesaan, tornin taajuus oli 124.520. Laitoin radioon taajuuden, vpilotissakin näky tuo sama taajuus kentälle. Mutta simu ei löydä sitä, elikkä sama kuin olisin unicomilla. JA EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI:
Koitin ladata uudelleen sen siihen kentälle, (joskus toimi että sitten simu löysi taajuuden) niin sitte niinkun pariin otteeseen käyny, elikkä koitan vaihtaa taajuutta niin radio jäätyy. Eli en voi vaihtaa niiden kahden taajuuden välillä, en muuttaa niitä, en mitään.
Se radion ''tuner knob'' pyörii, sen näkee selvästi, mutta taajuutta ei voi vaihtaa. Ja jos oon ladannu koneen uudelleen siihen kentälle niin on radioki saattanu toimia, mutta hetken päästä se on taas jäätyny.

Pitääkö laittaa anti-ice päälle että se ei jäädy?  Ei vaan oikeasti jos joku osaa neuvoa niin laita vinkkiä tulemaan. Olisi se mukava kuitenkin vaihtaa taajuutta.

-N

Starchild:
Vaihtaako vpilotiin komento .com1 xxx,xxx taajuutta? Sillä voi ainakin ongelman ratkeamiseen asti vaihtaa taajuutta, mikäli toimii.

Nailo:

Vaihtaako vpilotiin komento .com1 xxx,xxx taajuutta? Sillä voi ainakin ongelman ratkeamiseen asti vaihtaa taajuutta, mikäli toimii.

Ei toiminut, mutta nyt alko itestään toimia.

-N

Navigation

Up one level