Sanotaanko näin että pieleen meni

(1/1)

Nailo:
En tiedä lukeeko näitä mun juttuja täällä kukaan mutta kirjoitanpa silti.

EFHK-VIDP

Elikkä körryyttelin tonne Delhiin päin Helsingistä lennolla FIN021 ja koneena oli OH-LTR, BlackBox A330.
Kaikki oli mennyt kyllä hyvin, ei mitään ongelmaa. Kun aloin laskemaan korkeutta lähestymiseen, alkoi aurinkokin näkyä, mutta kunnolla oli sumua. Ei nähnyt muuta kuin alla olevat kaupungin valot.

Olin tulossa ILS rwy11. Kun korkeutta oli enää about +1000ft, niin alkoi kirkastua. Katoin eteen ja mietin että missäs mun kenttä on  .
Kenttä oli siinä vieressä vedin ylös ja tulin sitten laskuun.
Siis kenttä oli paljon vasemmalla siitä, missä sen olisi pitänyt olla.
Mistä johtuu?? Koneessa on vanha airac cycle, koska en oo löytäny mistään miten päivittää se blackbox koneille. En navigraphilta, oon googlettanu yms.
Voiko siis johtua tästä? Jos ei niin mikä on? Eikai siinä muuten mutta sumun keskeltä heti koitin kattoa mihin se kiitotie on kadonnut

-N

Starchild:
Mikä scenery käytössä? ILS:t on määritelty kenttien afcad-tiedoistoihin noin yleensä ja saattanut olla huonosti tehty maisema kyseessä, jossa ILS ei vie kohdilleen. Ja BBS käyttää PSS:n navdataa. Navigraphilta PSS Native-paketti ja sen sisältä FSX\BlackBox Simulation\NavData-hakemistoon.

Nailo:

Mikä scenery käytössä? ILS:t on määritelty kenttien afcad-tiedoistoihin noin yleensä ja saattanut olla huonosti tehty maisema kyseessä, jossa ILS ei vie kohdilleen. Ja BBS käyttää PSS:n navdataa. Navigraphilta PSS Native-paketti ja sen sisältä FSX\BlackBox Simulation\NavData-hakemistoon.

Öö default scenery on tulilla.

-N

Navigation

Up one level