757-200 KMSY->KMIA

(1/2) > >>

apple:
Aamuinen lento vei meidät Louis Armstrong New Orleans International Airport:lta Miami International Airport:lle. Koneena toimi Unitedin 757-200 ja matkaa kertyi vajaa 600nm. Matkustajia oli 122 ja rahtia vaivaiset kolmisen tonnia. Kone lähti KMSY:lta portilta G2 ajallaan kello 06.45.

Aamusella sää näytti oikein lupaavalta. Hieman vastatuulta, mutta pilvisyyttä ei pitäisi juurikaan olla luvassa.

Weather KMSY
Wind: 170 at 3 knots
Visibility: 10+ SM (9999+ m)
Clouds: Clear below 20,000
Temperature: 27,0C
Dewpoint: 23,0C
Precipitation: None reported
Altimeter: 1020 mb (30,13 inches)

Reitti

KMSY (0.0 nm) -DCT-> HRV (15.9 nm) -Q105-> FATSO (30.8 nm) -Q105-> REDFN (105.4 nm) -Q100->
ROZZI (216.0 nm) -Q100-> REMIS (296.9 nm) -Q100-> SRQ (443.0 nm) -STAR-> KMIA (598.8 nm)

Aamu valkenee...

Henkilökunta valuu toimistoon.

Sit lähetään hakkaamaan reittiä tietokoneeseen.

Ensin vähän virtaa.

Polttoainetta bout 25 tonnia...

Perämies käy kierroksella. Potkitaan renkaat läpi. Mitään ei vuoda mistään. Edellisen miehistön raporttikin on tyhjää täynnä. Kai tämän uskaltaa taivaalle viedä.

Kiitotienä toimii RW10. Katsellaan vähän karttaa.

Matkustajat koneessa. Ovet kiinni. Pushbackin aika, käynnistellään moottoreita.

Matkustajille näytetään turvallisuusvideo.

Rullaillaan.

Sit mennään. V-nopeuksiksi laskeskeltiin V1 122kts ja VR 125kts.

Nousua ohjaamosta.

Sama matkustamosta.

Matkalentokorkeudessa FL390 kohti Miamia.

Tässä välissä matkustajille tarjoillaan pienen pieni välipala. Ulkona sellaiset -28C, perillä sitten +24C!

Maata näkyvissä.

Tiputellaan korkeutta.

Tutkiskellaan KMIA-kenttää. Laskeudumme kiitotielle 30.

Hieman pilveä.

Tassut alas. Nössöt tulee alas autolandilla. Itse sorvasin loppuun asti, vaikka edellisestä kerrasta on aikaa. Hyvinhän se sujui. Kuin pyörällä ajo, ja öh... 

Kaikki rojut ulkona!

Rullaillaan portille F5.

Perillä. Kone kylmänä ja matkustajat ulostautuneet koneesta. Hotelli ja uima-allas odottelevat meitä lentäjiä! 

Siinä roudataan rahtia. Laittoivat näköjään suojatkin moottoreihin. Kone seisoo tässä nyt vuorokauden, ennen seuraavaa legiä.

Kortti äidille.

Pe7e:
Pisteet konevalinnasta!  Ja siitä että jaksoit stoorin vääntää, harmittavan vähän näitä "vanhoja kunnon" tarinoita enää näkyy täällä.

apple:
Mä en vaan tiedä minkälaisia stooreja ihmiset haluaa nähdä. Harmittaa kun kone on muutenkin kyykyssä isommilla alueilla, niin ei voi pitää tuota AI-liikennettä kun ihan minimissä. Silti simu huutaa välillä, että on liian paljon objekteja. Tuo varoitus on näkyvissä ainakin yhdessä loppupään kuvassa. Ultimate Traffic 2 pölyttyy kaapissa, kun sitä ei voi käyttää. Tylsää.

ametlib:
Hyvä tarina ja kuvat ja kuten Petri edellä mainitsi - kuvastoorit alkavat olla ns. katoavaa kansanperinnettä. Minä simuilem pääasiassa Yhdysvalloissa ja Kanadassa reaalisässä - niin reaalisessa kuin AS Next sen tarjoaa ja koska olen lähinnä GA-koneilla liikenteessä, niin harvoin pääsee kulkemaan niin, että jotain maisemaakin näkisi. Sadetta, paksuja pivikerrostumia ja sumua - sitä piisaa. Nytkin menossa KPIR-KMKC ja näkyvyys nolla eli eipä näistä retkistä juuri tarinaa irtoa...

UT2 toimii hyvin kun köröttelee valtakeskusten ulkopuolella ja pitää asetukset kohtuutasolla.

B-7-5-7:
Propsit kieltämättä konevalinnasta. Käyttäytyykös tuo CS:n 757 ihan kiltisti? Itse nimittäin valitettavasti tuohon aikanani rahaa tuhlasin, enkä ole kertaakaan saanut sillä lentoa loppuun, aina on alkanut jotain pelleilemään...

Navigation

Up one level

Next page