FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.11.17, 03:18

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  EFJM skene tomimaan fsx:ssä ?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: EFJM skene tomimaan fsx:ssä ?  (Read 1764 times)
Mikael Ylirotu

Date Registered: 23.07.15

EFJM skene tomimaan fsx:ssä ?
« on: 02.08.15, 21:18 »

Niin se toimimaan kunnolla ? mulla jostain syystä toi alempi kiitorata leijuu ilmassa ja photosceneryy ei näy, ku jämifly inissä ne käytti sitä heillä oli finlandx ja efjm skene ja heillä toimi hyvin ku itellä ei vaikka on samat addonit.

Vinkkejä mites sen sais toimiaan voin pistää kuvia myöhemmin jos niitä tarvitsee.
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

Re: EFJM skene tomimaan fsx:ssä ?
« Reply #1 on: 03.08.15, 06:54 »

Ei taida olla vielä tehty EFJM-maisemaa FSX:lle. Jos se on se (FISD:in?) FS2004:lle tehty, ei sitä saakaan toimimaan ainakaan sellaisenaan. Mikähän simu/maisema niillä lienee ollut käytössä? Ehkä joku on tekaissut sellaisen/muokannut FS2004-maisemaa, joka ei ole (vielä) levityksessä?

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikael Ylirotu

« Reply #2 on: 03.08.15, 09:33 »

He sanoivat ett se on fsx simu koska finlandx toimii vaan fsx:ssä Tongue ja sanoivat että sen löytää tuolta fs nordicista.
Pekka Holopainen

« Reply #3 on: 03.08.15, 15:29 »

Tarkistin FISDin sivuilta ja tosiaan EFJM ei ole heidän "not compatible"-listallaan. No, pitäähän sitä kokeilla. Hain täältä: http://fisd.fsnordic.net/projects/efjm/ version 2.0 ja siihen päivityksen 2.1. Asensin maiseman FSX:ään ja voila se toimii. Ei mitään mainitsemiasi ongelmia, vaikka maisema on FS2004:lle tehty.

Oletko asentanut päivityksen 2.1 (afcadeineen)? Kopioi sen tiedostot version 2.0 päälle.

Pekka

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Mikael Ylirotu

« Reply #4 on: 04.08.15, 21:16 »

tein kuten sä ja se näyttää tältä Sad

mikäs vois olla vikana ?
Pekka Holopainen

« Reply #5 on: 05.08.15, 07:20 »

...
mikäs vois olla vikana ?

Luultavasti se, että maisema on tehty FS2004:lle. Minulla se näyttää suunnilleen samalta paitsi, että mikään kiitorata ei "kellu ilmassa". Photaria mulla ei nyt ole tuolle alueelle, kun olen muutenkin karsinut ne minimiin (vievät ihan liian paljon muistia). Sen näkymättömyydestä en siis osaa sanoa mitään.

Pekka

Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #6 on: 05.08.15, 08:48 »

Jämillä tosiaan annettiin vahingossa vähän väärää informaatiota. Jämin scenen FSX-versio on edelleen betassa eikä ole vielä muutamien bugien takia julkaistu. Tarkemmasta aikataulusta en osaa sanoa, kun en kehityksessä mukana ole.

"When we left earth it changed our world"
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #7 on: 06.08.15, 11:13 »

Tervetuloa foorumille Mikael. En osaa auttaa ongelmassasi mutta kiinnitti huomiota nuo 1024 leveät kuvasi.  Tietääkseni tuon levyiset kuvat eivät ole ennen menneet foorumin softasta läpi. Liekö tähän nyt tullut jokin muutos?
Cool

Olli Keijonen

Date Registered: 08.03.02

« Reply #8 on: 06.08.15, 20:10 »

Tervetuloa foorumille Mikael. En osaa auttaa ongelmassasi mutta kiinnitti huomiota nuo 1024 leveät kuvasi.  Tietääkseni tuon levyiset kuvat eivät ole ennen menneet foorumin softasta läpi. Liekö tähän nyt tullut jokin muutos?
 Cool
Kyllähän ne menee läpi kun linkittää muualta.
Mikael Ylirotu

« Reply #9 on: 07.08.15, 19:04 »

Cool

Kiitoksia Smiley

Siis onks kuvat liian suuret ? Cheesy Ja  mistä vois kysyy sitä että viittikö ne julkaista sen fsx efjm version, ku parit bugit ei pitäis haitata
Henri Juhantila

Date Registered: 18.08.09

« Reply #10 on: 08.08.15, 11:00 »

Kiitoksia Smiley

Siis onks kuvat liian suuret ? Cheesy

Joo on. Foorumin sääntöjen mukaan kuvan maksimileveys on 800 px ja suurin sallittu tiedostokoko 200 kt.

Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #11 on: 08.08.15, 11:52 »

. . .  Ja  mistä vois kysyy sitä että viittikö ne julkaista sen fsx efjm version, ku parit bugit ei pitäis haitata

Voi olla etteivät julkaise mikäli siitä on joku keskeneräinen beta-versio olemassa. Voi olla ihan toimivakin beta mutta rima on nykyään aivan pilvissä mitä tulee noihin Fsx:n lisäosien näyttävyyteen ym. semmoiseen. Veikkaan, että tuo mahdollinen maisema jää beta-versioksi jonkinlaisen "sisäpiirin" käyttöön.
Tietysti voit koittaa pyytää sitä mahdollista beta-versiota itsellesi joltain henkilöiltä jolla semmoinen on hallussaan ja hänellä on oikeus sitä jaella.

Tai sitten rupeat vain kylmästi itse vääntämään sitä Fs-2004 versiota yhteensopivaksi Fsx:n kanssa, tyyliin "omaan käyttöönhän minä vaan". Semmoista puuhaa aina silloin tällöin jotkut Pelle Pelottomat täällä harrastavat. Tosin aikaa siinä puuhassa palaa tuhottomasti ja savua tulee korvista, silmät  kipeytyvät, lihakset kramppaavat, epätoivo on päivittäinen vieras, mikään kokeilemasi idea ei toimi, kukaan ei osaa tai ei jaksa neuvoa aiheen laajuuden takia jne. mutta mikäli pitää semmoisesta itsekidutuksesta niin mikä ettei . . .
 Grin

Pekka Holopainen

« Reply #12 on: 08.08.15, 15:12 »

Sanoi masokisti?

laugh

Ville Pietilä

Date Registered: 17.05.06

« Reply #13 on: 08.08.15, 19:29 »

X-planeen tulossa, kunhan vaan ehdin tehdä loppuun...

//Vipu
Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #14 on: 09.08.15, 04:58 »

Kauan siinä taas menikin xplane-lobbareilla taas löytää FSX-aiheeseen..

"When we left earth it changed our world"
Ville Pietilä

Date Registered: 17.05.06

« Reply #15 on: 09.08.15, 09:32 »

No ajattelin vaan ilmoitella, jos joku tarvitsee kuvamateriaalia jämin kaikista rakennuksista. Ei tässä mitää lobata  Shocked

//Vipu
Ville Ranki

Date Registered: 23.11.10

« Reply #16 on: 10.08.15, 19:39 »

X-planeen tulossa, kunhan vaan ehdin tehdä loppuun...
Hienoa, ei tartte itse tehdä tätäkään. Ilmottele kun tulee valmista niin pääsee talvella sitten fiilistelemään.

Ps. Tällästä eilen https://www.youtube.com/watch?v=85MOgLe9MxI
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1