Ground Service X Catering & ovi ongelma

(1/1)

teoqqi:
Moikka! Ensimmäinen ketjun aloitus myös täällä foorumilla, joten toivon suhtautumista sen suhteen asiaani.

Mulla on FSX Steam edition. Ostin eilen GSX (Ground Service X) lisärin. Ongelmana huomasin tässä heti, että mm. Catering serviceä tehdessä / pyytäessä maassa. Norwegian 737-800 Freeware (Oisko Poskyn koneet(?) ei ole ihan yhteistyökykyinen tai jokseenkin buginen.

Kun tilaan Cateringin koneen - vierelle normaalisti ilmestyy lentokenttä ajoneuvoja, sitten kun ruoka-auton pitäisi tulla lisäämään lisää ruokaa koneeseen tilalle tuleekin ihan pieni ja viaton pakettiauto ja tulee ilmoitus
"Catering vehicle in position" ja pari sekuntia myöhemmin "Catering service completed". Eli tämä "Posky 737-800" ei ole ihan yhteensopiva GSX:än kanssa tai mulla on vaan asetukset pahasti pielessä tässä koneessa. Koska defu 737 tämä toimii moitteetta.

Tarkentavana kysymyksenä kysyisin, että toimiiko teillä keillä on PMDG 737 koneet ostettuna tuo GSX moitteetta? Lentelen virtual norwegianilla niin ei tahtoisi muutella tota lentokoneen tekstuuria jne.

Toivon, että ymmärrätte mitä tarkoitan.     

Onko tässä ainut ratkaisu ostaa PMDG koneet jotka nyt on muutenkin parempia ja tarkempia kuin freewaret..

Teo

ametlib:
http://www.fsdreamteam.com/forum/index.php/topic,5481.0.html

teoqqi:

http://www.fsdreamteam.com/forum/index.php/topic,5481.0.html

Kiitos Rolf! Olikin mennyt tuo jotenkin ohitse. Taisi ongelma ratketa kun eihän minua konettani tuolla ole.

pho201:
Noissa koneissa, joita GSX ei suoraan tue (kuten useimmat freeware-koneet) ohjelmalle voi opettaa erilaisia asioita standeistä ja mm. missä sijaitsevat koneen aukeavat/aukeamattomat ovet (kaikkiin freeware-koneisiin ei ole animoitu ovien aukeamista). Miten? Siitä seuraavassa:

Asennettaessa GSX-asennusohjelma tekee kansion fsdreamteam. En nyt muista meneekö se automaattisesti vai pitääkö paikka valita, mutta minulla se on näköjään FSX:n pääkansiossa.
Sen alla kansiossa couatl\gsx on GSX_manual.pdf. Se kannattaa lukea huolellisesti.

Pekka

Navigation

Up one level