FSX ei toimi Windows 10

(1/1)

L-longbear:
Lähes jatkuva ongelma , muutaman lyhyen pätkän olen onnistunut lentämään . Yleensä jo heti 3-4 min. Avauksesta kaatuu. Ei muita lisä osia kuin Ultimate terrain X . En haluaisi luopua tästä lisä osan käytöstä kun olen tottunut hyviin maisemin.. Onko mulla ollut mitään ongelmia tämän uuden käyttiksen johdosta?

ametlib:
Ehkä kannattaisi mennä Avsimin foorumille tutkailemaan. Itse palasin Windows 7:n käyttäjäksi ja FSX SE:lla höystettynä...

http://www.avsim.com/forum/731-win10-os-forum/

L-longbear:
Kiitos Rolf vastauksesta, testailin tuossa .. Ja näyttäisi pysyvän "pystyssä" kun en käyta koko ruudun tilaa. Kun ehdin jatkan testausta , näytön ohjaimen driverit jo päivitin (GeForce GTX 480).

erese:
Täällä pelaa ihan hyvin FSX asetuksilla:
+ Kansioiden oikeudet haltuun
+ UAC pois
+ Ohjelman suoritus järjestelmänvalvojana
+ Win Vista SP2-yhteensopivuustila
+ uiautomationcore.dll FSX:n root-kansioon
+ windowed DX10-tila ja ReShade/SweetFX 2.0. 

pho201:
En suosittele UAC:n päältä pois ottamista (ainakaan pitemmäksi aikaa). Minulla se on päällä koko ajan, eikä tuosta ole ollut vielä mitään ongelmia.

Muilta osin olen samaa mieltä. Tosin minulla ei ole W10:ä (joten en tunne sitä) enkä tiedä tuleeko tuota koskaan koneellani olemaankaan.

Eräs virus iski aikoinaan aivan tietämättä UAC:n oltua pois päältä ja muutteli koneen asetuksia (mm. otti virustutkan pois päältä, mutta jätti sen näyttämään siltä kuin kaikki olisi ok). UAC antaa aina varoituksen tai kysyy lupaa, kun jotain muutoksia järjestelmään yritetään tehdä.

Pekka

Navigation

Up one level