FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.09.17, 04:00

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  GSX Kaataa FSX:SE:n
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: GSX Kaataa FSX:SE:n  (Read 532 times)
Teo Karvonen

Date Registered: 20.08.15

GSX Kaataa FSX:SE:n
« on: 05.10.15, 18:03 »

Terve (taas)!

Ongelmana kutakuinkin huomasin tänään semmoisen, että GSX kataa simun - kun käytössä on mikään isompi kone. Boeingit airbussit etc. Cessnat jne. pienkoneet menee. Ongelmani siis se, että kun reguestaan esimerkiksi PMDG boeingilla deboardingin, cateringin tai ihan minkä vaan - ruutu jäätyy ja tulee ilmoitus "Microsoft flight simulator ei vastaa" ja kaatuu etusivulle. Oon asentanut koko simun jo uudestaan ja GSX:n toistakymmentä kertaa uusiksi ja muut lisärit. Muilla koneilla toimii, mutta isoilla koneilla se kaatuu - kerta toisensa jälkeen. Kokeiltu myös defu airbusseilla, boeingeilla - ei toimi. Ollut melkoinen epäonnen päivä tänään. Cheesy Rupeaa vähän nyrpimään, google ei oikein antanut vastauksia. Sen verran hyvä ja tarpeellinen lisuri, ettei sitä voi simuilla enää ilman tuota. Cheesy

- Teo
Mikko Westerlund

Date Registered: 18.09.01

Re: GSX Kaataa FSX:SE:n
« Reply #1 on: 05.10.15, 19:51 »

Aloitetaan ihan peruskysymyksillä:

Mikä GSX versionumero? Uusimmalla varmaan ajelet.

Mikä Windows? ja onko kaikki päivitykset ajantasalla?

Asus P8Z68 Deluxe, Intel i7 2600K 3,4Ghz, 16Gb 1600MHz, Asus ENGTX560 DCII TOP/2DI/1GD5, 21" BenQ, Win7@SSD, FSX, P3DV2, P3DV3
Teo Karvonen

« Reply #2 on: 06.10.15, 04:04 »

Aloitetaan ihan peruskysymyksillä:

Mikä GSX versionumero? Uusimmalla varmaan ajelet.

Mikä Windows? ja onko kaikki päivitykset ajantasalla?

Windows on 7 - en ole vielä päivittänyt 10, se mahdollisuus kuitenkin on. Ja GSX uusin installeri ladattu suoraa FS Dreamteamin sivuilta. Kaikki päivitykset on ajettu läpi.

- Teo
Rolf Niemi

Date Registered: 14.02.05

« Reply #3 on: 06.10.15, 08:12 »

Kertooko Tapahtumienvalvonta-logi mitään ja oletko lukenut FSD:n foorumia - siellä on joitakin ratkaisumahdollisuuksia?

Teo Karvonen

« Reply #4 on: 06.10.15, 09:54 »

Kertooko Tapahtumienvalvonta-logi mitään ja oletko lukenut FSD:n foorumia - siellä on joitakin ratkaisumahdollisuuksia?

Ei mitään logissa pitäisi olla. Oon koittanut selata foorumeita tuloksetta, rupeaa vähän tympimään. Portille / runwaylle pystyn esimerkiksi warppaamaan, tehnyt testi mielessä. Mutta heti kun requestaan jotain toimintoa - koko toosa kaatuu..
Teo Karvonen

Re: GSX Kaataa FSX:SE:n *RATKAISTU*
« Reply #5 on: 06.10.15, 10:13 »

Ongelma ratkesi! Kun vähän syvemmälle foorumien syövereihin menin löysin ratkaisun. Asensin GSX triljoonannen kerran uusiksi ja poistin kaikki virushommat käytöstä ja myös joku oli sanonut, että Default trafficci asetuksista pois kokonaan. Itselläni nämä toimi - vihdoin ja viimein.

- Teo
Rolf Niemi

« Reply #6 on: 06.10.15, 10:30 »

Mielenkiintoista - olen EFHK:lla ja pyysin Catering-palvelua - homma näyttää jymähtäneen siihen. Hiiren nuolen sijaan pyörii tuo pieni sininen rinkula, joka kertoo yleensä, että jokin asia on keskeneräinen. Jatkuvasti tuntuu löytyvän jotakin uutta säätämistä. Pääsin juuri eroon BlueScreeneistä palaamalla vanhempaan nVidia-ajuriin ja nyt tämä - tympii tosiaan  thmbdn Eikun etsimään ratkaisua liekkö monennen tuhannen kerran. Minulla on myös FSX SE, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan...

Teo Karvonen

« Reply #7 on: 06.10.15, 10:41 »

Mielenkiintoista - olen EFHK:lla ja pyysin Catering-palvelua - homma näyttää jymähtäneen siihen. Hiiren nuolen sijaan pyörii tuo pieni sininen rinkula, joka kertoo yleensä, että jokin asia on keskeneräinen. Jatkuvasti tuntuu löytyvän jotakin uutta säätämistä. Pääsin juuri eroon BlueScreeneistä palaamalla vanhempaan nVidia-ajuriin ja nyt tämä - tympii tosiaan  thmbdn Eikun etsimään ratkaisua liekkö monennen tuhannen kerran. Minulla on myös FSX SE, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan...

Ymmärrän tuskasi, mäkin tappelin tämän kanssa liian kauan. Melkeen meinasi wintoosakin asentua uudestaan.. Forumeilta itse löysin avun kun tarpeeksi pitkään tongin..
Rolf Niemi

« Reply #8 on: 06.10.15, 12:27 »

Toimii taas. Poistin taas kerran Virtual-kansiosta tuon .bin-tiedoston ja vaihdoin Itävaltalaisesta Turkkilaisiin väreihin. Mallorgalle yritetään... PMDG NGX 737-800.

Rolf Niemi

« Reply #9 on: 06.10.15, 14:47 »

Tähän voisi lisätä vielä sen, että BlueScreen näyttää vahvasti olevan yhteydessä Alt+Enter toimintoon.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1