Uudet polkimet - throttleongelma

(1/1)

apple:
Ostin uudet pedaalit ja samalla rupesi kaasuvivusto (Warthog) ryttyilemään FSX:ssa. Muut simulaattorit toimii ongelmitta, mutta FSX:ssa muutama kone ei rekisteröi kaasuvivuston liikuttamista, kuten RAZBAMin Harrier ja Aerosoftin F-14. Osa koneista tottelee kiltisti. Mun logiikkani ei pysty ratkaisemaan tätä ongelmaa. Joko täältä löytyisi apu?

///Mikko

Joona:

Ostin uudet pedaalit ja samalla rupesi kaasuvivusto (Warthog) ryttyilemään FSX:ssa. Muut simulaattorit toimii ongelmitta, mutta FSX:ssa muutama kone ei rekisteröi kaasuvivuston liikuttamista, kuten RAZBAMin Harrier ja Aerosoftin F-14. Osa koneista tottelee kiltisti. Mun logiikkani ei pysty ratkaisemaan tätä ongelmaa. Joko täältä löytyisi apu?

///Mikko

Mitä kautta sulla on ohjaimet allokoitu toiminnoille? Suosittelen rekisteröityä FSUIPC:tä, jos ei vielä ole. Sitä kautta saat taatusti kaikki ohjaimet toimimaan oikein. Jos sulla on se jo, tee sen avulla throttlevivuista airplane-specific profiilit noille koneille, joilla ne ei toimi.

apple:
Kiitos avusta. Mä en vaan haluaisi laittaa 30€:a johonkin ohjelmaan, että saisin kaasun toimimaan...

Joona:

Kiitos avusta. Mä en vaan haluaisi laittaa 30€:a johonkin ohjelmaan, että saisin kaasun toimimaan...

Voit myös kokeilla poistaa kaikki akselit fsx:stä ja lisäämällä niitä yksitellen ja samalla testaamalla noilla koneilla. Tiedä vaikka löytyisi vika esim väärin valittu akseli yms.

Navigation

Up one level