AirbusX A321 lentomallinnus

(1/3) > >>

sakkeus83:
En ole aivan vakuuttunut Airbussin lento-ominaisuuksien kuranttiudesta. Päätin koettaa moottorin sammutusta V2:n jälkeen. Koneet olivat MCT/TOGA-asennossa, poljin vastakkaisessa suunnassa,
ja eikös mitään. Kone 180 astetta ilmassa vaakatasossa kiertyen ympäri ja perä menosuuntaan maahan. Eihän sen nyt ihan näin pidä mennä?

Starchild:
Aerosoftin Airbus ei lennä yhdellä moottorilla - harva simulisäri noin muutenkaan lentää oikein moottorihäiriöissä. Kannattaa suosiolla jättää väliin, niin säästyy pahalta mieleltä.

sakkeus83:
Quote

Aerosoftin Airbus ei lennä yhdellä moottorilla - harva simulisäri noin muutenkaan lentää oikein moottorihäiriöissä. Kannattaa suosiolla jättää väliin, niin säästyy pahalta mieleltä.


Näköjään. Tulee vähemmän surkea olo niin. Toisaalta olisi hieanoa, jos ohjauspinnat toimisivat moottorien sammuessa. Simussa vain ei ole RAT-vipperää. Se käsittääkseni auttaisi. Onko tosiaan niin, että myllyt saa käyntiim ilmassa vain, jos on APU ja APU bleed päällä? Edes toista myllyä ei näytä saavan käyntiin ilman toisen käydessä. Outoa.

Starchild:
APU bleed tai crossbleed toiselta moottorilta vaaditaan toisen koneen käynnistämiseksi ilmassa. Aerosoftin mallinnuksesta en tosin osaa sanoa, toimiiko crossbleed start...

sakkeus83:
Quote

APU bleed tai crossbleed toiselta moottorilta vaaditaan toisen koneen käynnistämiseksi ilmassa. Aerosoftin mallinnuksesta en tosin osaa sanoa, toimiiko crossbleed start...


Missä cross bleed -kytkin on? En löydä...

Navigation

Up one level

Next page