Virtual Norwegian Pilot client ongelma

(1/2) > >>

Nailo:
Moro!

VNPC ilmoitti että tää clientti pitää päivittää. Noh, minä päivitin ja aloin laittaa siihen lentoa mitä halusin lentää: ongelmana se, että client ilmoittaa koko ajan ''Flight not found''.
Se ei ole löytänyt yhtään lentoa mitä oon norskin numeroilla ettinyt, mutta eilen vielä löysi..

-N

Nailo:
Ja kaiken lisäksi koko paska ei edes enää lähde käyntiin 

-N

Lauri FIN918:

Ja kaiken lisäksi koko paska ei edes enää lähde käyntiin 

-N

Kato ettei ole jo käynnissä ja piiloutunut piilotettuihin ohjelmiin. Toinen vaihtoehto on käynnistää uudelleen kone tahi vaikka pysäyttää mahdollinen prosessi tehtävienhallinnasta.

Moro!

VNPC ilmoitti että tää clientti pitää päivittää. Noh, minä päivitin ja aloin laittaa siihen lentoa mitä halusin lentää: ongelmana se, että client ilmoittaa koko ajan ''Flight not found''.
Se ei ole löytänyt yhtään lentoa mitä oon norskin numeroilla ettinyt, mutta eilen vielä löysi..

-N

Kokeiles varata lento nettisivulta. Toimiiko siten? En tiedä ollenkaa liittyvätkö toisiinsa, mutta juuri FR24:sta vilkasin että monet NAX:n kutsutunnukset ovat muuttuneet NAX-->IBK

B-7-5-7:

There are known issues with VNPC, we are working on it, but it will take some time to fix it. Please bear with us

Norwegian Virtualin sivuilta.

Nailo:
Joo ei auttanut tuo Laurin neuvo.

No, ei sillä niin kiirettä, kohta jos päivitän win kympin niin pitää kuitenkin kaikki asentaa uudelleen 

-N

Navigation

Up one level

Next page