Windows 10

(1/14) > >>

foxc22:
Mikähän simulaattoriohjelma pyörisi Windows 10:ssä? Päivitin pöytäkoneeni ja läppärini kymppiin mutta kumpikaan ei huoli Microsoftin FSX ohjelmaa sisäänsä. Kokeilin X-planen demoa joka tuntuisi toimivan. En viitsisi enää opetella tuon X- plaen käyttöä kun olen aina käyttänyt Microsoftin simuja. Olisko mitään konsteja joilla FSX pyörisi koneissani?

apple:
Ei se X-Plane niin vaikea ole, että sitä tarvitsisi hirveästi opetella.

AxuMies99:

Mikähän simulaattoriohjelma pyörisi Windows 10:ssä? Päivitin pöytäkoneeni ja läppärini kymppiin mutta kumpikaan ei huoli Microsoftin FSX ohjelmaa sisäänsä. Kokeilin X-planen demoa joka tuntuisi toimivan. En viitsisi enää opetella tuon X- plaen käyttöä kun olen aina käyttänyt Microsoftin simuja. Olisko mitään konsteja joilla FSX pyörisi koneissani?

Yksi vaihtoehto on palauttaa koneet vanhempaan windowsiin.

erese:
Onpa outoa, täällä kyllä toimii FSX ja P3D V3 ihan nätisti Win 10 64Bit:llä 

foxc22:
Kiitos kommenteista, enpä tiedä mikä minun koneita vaivaa jos joissin kuitenkin FSX pyörii kympissä? Palautus aiempaan Windows vrsioon linee paras ratkaisu kun siinä FSX ja Level-D:n 767 toimivat. X-planen levykket hankin jo noin vuosi sitten ja kokeilin mutta otin sitten ohjelman pois kun en päässyt sinuksi sen kanssa.

Navigation

Up one level

Next page