Windows 10

<< < (13/14) > >>

ametlib:

Eipä onnistu Win 10:een minulla lainkaan FSX asennus. Tai no, asentuu, mutta ei lähde käyntiin ja kaatuu jo latausvaiheessa.
Monenmoisia foorumeita luettu aiheen tiimoilta enkö yhtään toimivaa neuvoa ole vielä löytänyt. Monenmoisia kikkoja on jo kokelitu.

Voisitko hieman tarkentaa, mitä neovoja olet kokeillut? Tämän jälkeen voisi löytyä vielä toimivakin ratkaisu - kenties...

Cyleth:

Eipä onnistu Win 10:een minulla lainkaan FSX asennus. Tai no, asentuu, mutta ei lähde käyntiin ja kaatuu jo latausvaiheessa.
Monenmoisia foorumeita luettu aiheen tiimoilta enkö yhtään toimivaa neuvoa ole vielä löytänyt. Monenmoisia kikkoja on jo kokelitu.

Win 10 en lähde asentamaan uudestaan. Jos ei toimi niin saa FSX jäädä unholaan..

Niin ja kyseessä ei ole Stem Edition vaan ihan fyysisenä mediana aikoinaan ostettu versio.

Vähän enemmän tarttis tietoa että missä mättää.
Mulla on win10 home ja pro, molemmissa FSX deluxe (SP2). Mitään kikkoja en ole käyttänyt ja toimii täysin moitteetta.
Muistathan, että win 10 UAC:n takia kaikki pitää suorittaa järjestelmänvalvojana.

Itseasiassa ainut mitä olen joutunut tekemään on asentaa MS XML Core Services (Version 4.0 Service Pack 2), joka ei vakiona tule win10:ssä.

Nämä kaikki FSX tarvitsee:
1) MS XML Core Services (Version 4.0 Service Pack 2)
msxml.msi (sisältää core services ja SDK)

2) DirectX 9.0c 2010 Runtime
löytyy FSX:n disk 2:lta.

3) Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package (x86)

4) Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package (x64)

Voin luvata että täältä apua löytyy, ja mitä itse olen muualta mielenkiinnosta lukenut, mitä jengi tekee koneilleen ja softilleen, niin ihan joka paikan temppuja en suosittele tekemään. Sillä kun saa enemmän rikki kuin mitä siitä on hyötyä.

ametlib:
Pikku kysymys, johon törmäsin Acerin ajureita metsästessäni eli:

https://www.youtube.com/watch?v=UPIUkPGaGys

Wikipedia:

"Unified Extensible Firmware Interface (UEFI) on standardi, joka määrittelee rajapinnan laitteiston firmwaren ja käyttöjärjestelmän välillä. UEFI on tarkoitettu korvaamaan alkuperäisestä IBM PC -tietokoneesta periytyvä BIOS, jonka asettamat rajoitukset haittaavat PC-tietokoneiden kehitystä."

Kysymys - olisiko tässä syytä suorittaa tuo videossa esiintyvä toimenpide?

foxc22:
Käytin nyt vihdoin koneeni PC- huollossa jossa laitettiin WIN7 takaisin. Nyt toimii FSX  ja Ivao hienosti.
Siitä on pitkä aika kun viimeksi selailin Ivaon sivuja,  sivut ovat muuttuneet nyt niin etten löydä sieltä omia tietojani millään konstilla, onko vihjeitä?
Toisena asiana kyselisin mikä olisi sopiva pieni matkustajakone kotimaan reiteille? Hankin Fligh1:n  ATR72-500 koneen mutta en ole tyytyväinen sen FMC ja autopilotti toimintoihin.

Joona:

Toisena asiana kyselisin mikä olisi sopiva pieni matkustajakone kotimaan reiteille? Hankin Fligh1:n  ATR72-500 koneen mutta en ole tyytyväinen sen FMC ja autopilotti toimintoihin.

Majestic Dash

Navigation

Up one level

Next page

Previous page