FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.11.17, 14:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FSX multiplayer
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FSX multiplayer  (Read 416 times)
Sauli Lehtinen

Date Registered: 04.09.15

FSX multiplayer
« on: 29.10.15, 16:38 »

Hejsan,

Näin 10 vuoden jälkeen olisi jännä koettaa taas online-pelaamista. Onko vielä käytössä Squawkbox, vai millä nykyään tehdään?
Alex Lund

Date Registered: 13.08.12

Re: FSX multiplayer
« Reply #1 on: 29.10.15, 16:45 »

Hejsan,

Näin 10 vuoden jälkeen olisi jännä koettaa taas online-pelaamista. Onko vielä käytössä Squawkbox, vai millä nykyään tehdään?

Multiplayer on nykyään sitä kun steamista simun ostaneet PELAAJAT lentelevät miten sattuu.  VIRTUAALILENTÄJÄT käyttävät IvApia ja vPilotia nykyään Online- LENTÄMISEEN

Ville Lindgren

Date Registered: 19.06.10

« Reply #2 on: 29.10.15, 16:49 »

Multiplayer on nykyään sitä kun steamista simun ostaneet PELAAJAT lentelevät miten sattuu.  VIRTUAALILENTÄJÄT käyttävät IvApia ja vPilotia nykyään Online- LENTÄMISEEN

Mikä MAHTAA olla TUOMMOSEN tekstin KOROSTAMISEN tarkotus?

Tosiaan fsx:n oma multiplayeri ei enää toimi kuin steam versiossa eli vaihtoehdoksi jäävät ulkopuolisten tahojen luomat servut oli se sitten Vatsim tai joku ihan muu. Se Steam version multi ainakin minulla toiminut ihan ilosesti ja yksin saanut lennellä yleisellä servulla ihan rauhassa jopa pitkiä lentoja parin muun kanssa, voit myös luoda ihan oman servun ja pelata vain kaverin kanssa. Jaetulla ohjaamolla olen jopa opettanut uusille lentämistä eikä kyllä ole ollut mitään häiriöitä.
« Last Edit: 29.10.15, 16:59 by Ville Lindgren »
Sauli Lehtinen

« Reply #3 on: 29.10.15, 17:45 »

Alex koki mielipahaa siitä, että rakasta harrastustamme kutsuttiin pelaamiseksi. Jos tietokoneen ääressä levitoi, se on lentämistä. Oletko muuten, Alex lentänyt konetta lupakirjalla? Minä olen.

Kiitos. Onko tämä Squawkbox-maailma jäänyt jo pois? Siitä oli paljon apua oikeassa ilmailussa ja sen radiotentissä. No, lait oli vaikein.
« Last Edit: 29.10.15, 17:56 by Sauli Lehtinen »
Alex Lund

« Reply #4 on: 29.10.15, 18:06 »

Alex koki mielipahaa siitä, että rakasta harrastustamme kutsuttiin pelaamiseksi. Jos tietokoneen ääressä levitoi, se on lentämistä. Oletko muuten, Alex lentänyt konetta lupakirjalla? Minä olen.
En ole lupakirjalla lentänyt, mutta lennonopettaja Kalervo Kalevan kanssa lennettiin ultralla viime syksynä pieni lento. Minä istuin vasemmalla tuolilla ja lensin koko lennon ajan melkein. Laskussa oli opettajan käsi ranteeni päällä.

Sauli Lehtinen

« Reply #5 on: 29.10.15, 18:18 »

Itse sain kokea ilon lentää aikanaan kurkiaurassa ja taitolentoa. Pelannut olen sittemmin kolmen lapsen isänä. Ilmailu vie paljon aikaa. Pelata voi, kun löytyy tunti sieltä täältä. Hyvä jos on hieno ilmailukokemus sinullakin. Sinulla on on jo ikää lentää lupakirja. Tee toki se. Hienoa puuhaa.

Kysymys koski siis multiplayeria ja radiokeskusteluja. Mistä saa nykyaikaisen ohjelman, ja onko Suomessa vielä aktiivista toimintaa sillä saralla?
« Last Edit: 31.10.15, 15:09 by Sauli Lehtinen »
Alex Lund

« Reply #6 on: 29.10.15, 19:13 »

Sinulla on on jo ikää lentää lupakirja.
Niin on, mutta mulla on silmässä karsastus (eli opticushermon vajaakehittyneisyys kai) ja silmän yhteistoiminnassa kusee jokin. Ei silmälääkärin mukaan pitäisi vaikuttaa medikaalin saamiseen. Lähete tutkimuksiin laitettu( toivottavasti pystytään leikkaamaan) mutta on myös mahdollisuus ettei medikaalia voi saada ja se on sitten voi voi. Onneksi mulla on siihenkin hoito: Lennokki. (joka ei lähde käymään) Mutta ei siitä sen enempää.

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1