Rovaniemi revisited 2015

<< < (17/23) > >>

zetair:
Quote

En nyt tiedä mikä voisi aiheuttaa mustan palkin. Ajattelin ensin, että lumihangen polygonit jos ajauduit sinne, mutta en tiedä. Enpä ole ennen kuullut.

Pitää vissiin yrittää vilkaista sitä Freemeshiä.

Kiitotien valoissa on LOD, eli valopisteen koko vaihtuu riippuen pisteen pikselikoosta näytöllä. Eri kokoisilla näytöillä siis eri tavalla. REX tai mikään muukaan ei vaikuta mihinkään valoihin EFROlla (paitsi PAPIt), muut valot ovat kaikki minun tekemiä.


Sitä juuri tarkoitin, eli olin tahallani hangessa

Eli valojen kokomuutos on ihan luonnollinen, joten kaikki kunnossa.

behnubi:
Quote

Eipä tätä ole vissiin kukaan juurikaan kaipaillut, mutta onhan se ihan mukava pikku paikka laskeutua kopterilla. Lapin keskussairaala







Mulla ei näy tota ounasmetsän siwaa, st1 ja h-padia sairaalan vieressä?

Tatu:
Quote

Mulla ei näy tota ounasmetsän siwaa, st1 ja h-padia sairaalan vieressä?


Vielä tekeillä. Tulee Rovaniemen seuraavaan versioon. Minun pitäisi vielä tehdä muutama auto kentälle, muuten alkaisi päivitys olla paketissa.

Tatu:
Rovaniemi Optimized




* Kaupunkiin lisätty rakennuksia
* Lapin keskussairaalan helipad ja sen ympäristö mukana
* Yleisiä parannuksia kentän ja kaupungin ympäristössä
* Kaikkea pientä, mitä en enää edes muista korjanneeni... 

Hätäisimmät saavat ladata tästä, tiedostokirjastoon ilmestynee aikanaan.
Rovaniemi Optimized

Tiedostokirjastosta löytyy... 


Alkuperäinen Rovaniemi revisited pitää olla ensin asennettuna. Tämä päivitys asennetaan sen päälle.

Huomatkaa kaksi riviä fsx.cfg tiedostoon, joista tuo ensimmäinen estää lähestymisvalojen hyppimisen silmille viime tipassa kenttää lähestyttäessä. 
Code:

[SCENERY]
SmallPartRejectRadius=1

[TERRAIN]
IMAGE_PIXELS_FOR_AUTOGEN_POLYGONS=512

erese:
Hienoa kiitos!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page