Henkilö kateissa

(1/2) > >>

Konsta2:
  Kurssitoveristani (AOK 11)ja vanhasta lentotyöläisestä Jaakko "Jaska" Kuusistosta ei ole aikoihin kuulunut mitään? Tietääkö joku teistä, vieläkö hän vaikuttaa jossain?
Sähköposti ja puhelin ei toimi?

susiluoto:
Terve
Jaskaan olin yhteydessä noin viikko sitten, en minäkään muuten tavoita, ainoastaan tämän foorumin privaattiviestit tavoittaa joskus.

Konsta2:
  Kiitos tiedosta Aarne. Olen aivan ummikko tämän fooromin käytössä. Saako tällä jotenkin Jaskaan kontaktia. Jos olet yhteydessä häneen tavalla tai toisella, sano terveiset kurssikavereilta ja Konstalta.
Soita vaikka minulle, jos ehdit, kuulumiset miten Jaska jakselee. Puh 040 7479520.

jamann51:
 Privaa voit lähettää vaikka näin: klikkaa kommentin vasemmasta laidasta Jaskan nimeä(etsi hänen oma kommenttinsa joltain sivulta) ja saat näytölle J:n henk.koht.informaation jonka alalaidasta voit lähettää privaattipostia ja saat siitä vastausta omaan privaattipostiisi,jos viestisi on tavoittanut henkilön.    Tämän näköinen siis on se privaattisivu:
 http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?action=profile;u=8842

susiluoto:

Kiitos tiedosta Aarne. Olen aivan ummikko tämän fooromin käytössä. Saako tällä jotenkin Jaskaan kontaktia. Jos olet yhteydessä häneen tavalla tai toisella, sano terveiset kurssikavereilta ja Konstalta.
Soita vaikka minulle, jos ehdit, kuulumiset miten Jaska jakselee. Puh 040 7479520.

Näin tehdään.

Navigation

Up one level

Next page