Ivap katkaisee yhteyden noin minuutin kulutua yhdistämisestä

(1/2) > >>

Osguu:
Morjens,

Hyppäsin puikkoihin kuukauden tauon jälkeen ja IVAP alkoi ongelmoimaan. Ongelmana on, että IVAP katkaisee yhteyden itsestään ilmoittamatta mitään syytä vajaa minuutti sen jälkeen, kun olen yhdistänyt verkkoon. Edellisellä kerralla joulun kieppeillä lennettäessä ei ollut mitään ongelmia. Ongelma esiintyi eilen illalla ja tänään aamulla, molemmat eri koneilla (NGX ja T7).

Yhteys toimii noin 45 sek ajan jonka aikana näen itseni webeyestä ja saan viestejä unicomilla.

Yhteyttä muodostaessa näkyy ainoastaan servut EU4 ja EU6 (molemmat 62ms / 12% load)
Simu on P3D V3.0

Vinkkejä kaivataan, miten tätä kannattaisi lähteä ratkomaan.

Cyleth:
Herjaako se mitään?

Osguu:

Herjaako se mitään?

Ei mitään, sepä tässä juuri outoa onkin.

Cyleth:
outoa..
Mulla oli semmonen ongelma että herjas lentosuunnitelman dep/dest arvoista vaikka oli ihan kohillaan.
Joudun joka kerta painaan reset:iä ja sitten lataan suunnitelman siihen.
Lisäks mulla on toi samanen homma että EU4 ja EU6 vaan käytössä ja EU2 not reachable (EU8 ei edes ilmesty). Sitten kun valkkaan 4 tai 6, heittää mut työpöydälle ja tulee ilmotus että ei pysty yhdistään.
Takasin peliin ja uusi yritys niin toimii.

Nykyään teen niin jun yhdistän että avaan connection ikkunan, valkkaan serverin ja painan cancel. Sitten sama uudestaan ilman cancelia ja yhdistää niin toimii kerrasta..

Tuskin on sulle apua paljoa mutta koita nyt jotain vastaavaa. Seuraava steppi taitaa olla uudelleen asennus. 

Cyleth:
Itseasiassa, mitäs jos koitat externalina ajaa ja aja järjestelmänvalvojana se.
Ivao:n foorumilla on valiteltu samasta asiasta.

Navigation

Up one level

Next page