Kehä 1:n peltipoliisit

<< < (9/22) > >>

JKLaiho:
Vielä tuosta bussikaistan merkinnästä hankalassa risteyksessä Kehä I/Tampereen tie. Varsinainen liikennetietovisa tämä.
Eikös niitä bussin kuvia olekaan enää kaksi, ensimmäinen taulu , jossa nuoli suoraan, siinä Tampereen merkin päällä ennen Tampereen risteystä ja vielä toinen erillinen siinä rampin alun jälkeen erillisessä portaalissa ?

kume:
Quote

Merkin sijainti tuli tarkistettua tänään ja se on 100% varmuudella vasta Hämeenlinnan väylälle kääntymisen jälkeen eli suoraan saa ajaa, mikäli kääntyy Helsingin suuntaan. Vasta Hämeenlinnan väylän päällä kaistanvaihto onkin kokemusteni perusteella jopa vaarallisempi, kun Helsingistä Kehä I:lle nousevat kolmion jälkeen ryhtyvät kiihdyttämään ja samalla itse pitäisi tulla oikealle jarruttamaan. Tuossa olisi kyllä suunnittelijoilla tekemistä, että löytyisi turvallisempi ratkaisu.


Se bussikaista päättyy siihen ramppiin, eli stadista nousevaan liityntäkaistaan. Aika lyhyt, olisiko suomen lyhin lajissaan? Merkin tarkoitus on blokata taksit, henkilö- kuorma- ja pakettiautot pois kaistalta, koska siihen ei sillan kapeuden vuoksi ole saatu mahdutetuksi kiihdytyskaistaa.

PeteL:
Onneksi nämä uudetkin löytyvät teille harvemmin Kehää ajaville POI koordinaatteina navigaattoriin.

http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=main&language=fi

kume:
Kahden vuoden suma luvassa: http://www.hs.fi/kaupunki/a1454990919604?ref=hs-art-luetuimmat-#4 Quote

Tietöitä tullaan tekemään yhtä aikaa kahdessa kohdassa: Espoon rajan ja Vihdintien välillä sekä Kantelettarentien ja Hämeenlinnanväylän eritasoliittymän alueella.
Menipä viesti perille aika nopeasti tällä kertaa 

PeteL:
Voi olla että kaivuri osuu pariin kameran kaapeliin...

--- jaa kuvan perusteella ei osu...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page