DCS ja invalid serial

(1/2) > >>

apple:
Pitkästä aikaa DCS:n puikoissa. Heti kusee kaikki. En pääse loggautumaan tiliini, kun simu herjaa invalid passwordia. Ei siis onlinelentämistä. Toinen ongelma on MIG21bis. Ei tottele ohjaussauvan liikkeitä, eli tikku liikkuu kyllä, mutta kone ei sen mukana. Mistäköhän voisi johtua?

Pe7e:
Mulla oli sama invalid serial A-10C:n kanssa, johtui siitä kun mulla oli aikoinaan se itsenäinen A-10C simu ja serial siihen eri tilillä, kuin nyt DCS World 1.5 ja 2.0. Piti siis kirjautua sillä vanhalla tilillä DCS:n sivuille, ja käydä unbindaamassa se serial sieltä. Hassua sinänsä kun kyseessä kuitenkin ihan eri tili ja eri simu ja eri lisäosa, periaatteessa. 

apple:
Mitä toi "bindaaminen" edes on, ja miten se tehdään? 

Pe7e:
Kirjaudu DCS:n sivulle tunnuksillasi, yläkulmasta profile, my orders -kohdassa pitäisi näkyä omistamasi lisäosat ja niiden serialit, vasemmassa reunassa "license check", siihen laitat sen kyseisen tuotteen serialin ja viereen avautuu tiedot ja kohta "unbind from current login".

Tämän kun tein, alkoi homma toimia. Selvitin toki aluksi että tuo invalid serial johtui A-10:stä kokeilemalla lisäosat yksi kerrallaan ja mikä sitä aiheutti. Sitten muistin että niin, mullahan oli se edellinen tunnus ja koska tuo serial mitä se herjasi, ei täsmännyt mihinkään nykyiseen tuotteeseen, tajusin että sehän voi olla se vanha A-10C-simun serial kuten olikin. Sitten kävin "unbindaamassa" niillä vanhoilla tunnuksilla sen kyseisellä tavalla ja johan toimii.

Eli kokeile nyt alkuun vaikka selvittää se, minkä takia se invalid serial siihen tulee? Ja onko sulla ollut muita (vanhoja?) tunnuksia kuin se mitä nyt käytät? Tai joku vanha lisuri kuten se A-10C standalone? Kirjoita vaikka muistiin se invalid serial siitä ja kokeile tuolla license checkillä mitä se näyttää.

Eng. Bind = sitoa, yhdistää, kytkeä, kiinnittää... jne.

apple:
Kiitos seikkaperäisestä vastauksesta, arvostan! Mulla ei kyllä näy tuossa listassa kaikkia omistamiani koneita, kuten A-10C:ta. Nää on kyllä mystisiä asioita, perskule. Pitää huomenna paneutua tarkemmin...

Navigation

Up one level

Next page