Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (233/1766) > >>

koha:
Saattaa kulkea?

[ attachment removed ]

AvS_MotorSports:
Näyttää ihan Bentleyn mittaristolta ja puupaneeleilta (liian vaaleaa puuta=ruma) osunko oikeaan ?

koha:
Jep

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,62052.0.html

Murahtaa W12 ihan kivasti..

hepis:

Ei muhun tollanen CL 500:nen säväytä pätkääkään, Mersu kuin Mersu.
Heh, saattaisi sinullekin kelvata Brabus Rocket. Tämmöiselle vanhalle jenkkirautaharrastajallekin passaisi kyseinen Mersu vallan hyvin...   

Tosin aivan mainiosti kelpuuttaisin myös 90-luvun alun E-koppaisen viissatasen, jotka kasattiin käsin ja viritettiin Porschen tehtaalla. Pelkkä taannoinen kyydissä istuminen jo osoitti kyseessä olevan erittäin laadukkaan ja suorituskykyisen neliovisen "sleeperin", jonka lokasuojien pieniä levityksiä lukuunottamatta taksimersumainen ulkonäkö taatusti hämää monet. 

Aaltonen:

Heh, saattaisi sinullekin kelvata Brabus Rocket. Tämmöiselle vanhalle jenkkirautaharrastajallekin passaisi kyseinen Mersu vallan hyvin...   

Tosin aivan mainiosti kelpuuttaisin myös 90-luvun alun E-koppaisen viissatasen, jotka kasattiin käsin ja viritettiin Porschen tehtaalla. Pelkkä taannoinen kyydissä istuminen jo osoitti kyseessä olevan erittäin laadukkaan ja suorituskykyisen neliovisen "sleeperin", jonka lokasuojien pieniä levityksiä lukuunottamatta taksimersumainen ulkonäkö taatusti hämää monet. 

Joonakselle vielä sen verran, että pitää sitten joskus katella koeajoa, jos tulee tilaisuus tai jaksaa tai jotain.

No joo tosta Roketista luinkin, kyllähän se tietenkin liikahtaa ja aika nopea on, itse en vaan oikein siitä mallista tykkää. Liian sämpylä tai jotain.  Voimaahan siinä on kyllä ihan riittävästi varmasti jokaiselle.

MUTTA nyt saatatte yllättyä....
Nyt oon kyllä samaa mieltä ton 90-lukusen E-koppsaen Viissatasen suhteen! Mun mielestä siinä oli jotain hyvin hyvin herkkää, sopivasti vihaisuutta mutta kuitenkin susi lampaiden vaatteissa kuten tuossa kirjoitit.  Olen täsmälleen samaa mieltä tästä laitteesta, sopivan sleeper, oikeastaan täydellinen sleeper, ellei tiedä katsoa oikeisiin paikkoihin autoa katsoessa, lokiksistahan sen erotti. Toinen tapa saada ihmisille pääkoppaan auton laatu, on laittaa siihen E-500 kilvet, kuten muistelisin nähneeni jossain Vehon pihalla kymmenenvuotta sitten.

Tosta E500:sesta oon nykyäänkin vielä kohtalaisen kiihottunut, siinä oli jotenkin sellasta särmää siinä auton muotoilussa, classikohan se ainakin meikäläiselle alkaa jo olemaan. Taannoin tuossa kävi mielessä, jos rahaa olisi riittämiin ja Suomen ihanat laitkin antaisivat myöten, niin mikäs ettei ostaisi tollasta 90-lukulaista E-taksi Mersua, purkaisi sen atomeihin ja vahvistaisi korin. Työntäisi pellin alle isolohkokasin (tai pikkulohkon ahdettuna), 5 tai 6 lovisella manuaali lootalla, jarrut ja alusta ajan tasalle ja sopivasti vaikkapa tästä E-500:satkusta mallia lokiksista. Ei mitenkään liian rakennettu, mutta sopivasti piilosleeper tyylisesti.....
Ainakin ois uniikki kappale. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page