FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
29.06.17, 03:58

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 445 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1197278 times)
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #1180 on: 27.01.07, 20:05 »

Ei mua ainakaan paljoa kyykyttäisi, jos joku tulee isänsä autolla kyykyttämään ja itselläni olisi OMA Type-R alla.  Cheesy
aivan, tätä mäki ajattelin  Grin
B777
Former member
« Reply #1181 on: 28.01.07, 00:22 »

aivan, tätä mäki ajattelin  Grin

Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Ja aika hyvin osu ja uppos mun provo kun vaikka kuinka moni kommentoi mun heittoa Wink
Aaltonen
Former member
« Reply #1182 on: 28.01.07, 08:01 »

Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia. Ja aika hyvin osu ja uppos mun provo kun vaikka kuinka moni kommentoi mun heittoa Wink

On sulla kyllä hyvä asenne, pitää ihan kiusaamalla kiusata porukkaa ja sitten kun ne siihen lankaan menee, niin päivä pelastettu..............................................
Alkaa maistua pikkuhiljaa puulta.
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #1183 on: 28.01.07, 09:22 »

No, ei ole ei, mutta ei se sullakaan tohon ikään vielä kauaa ole ollut(vai??). Ja mä en ainakaan tuu pätee millään isukin autoilla  Tongue
Lasse Nygren

Date Registered: 23.06.04

« Reply #1184 on: 28.01.07, 09:45 »

Nämä jutut ovat täällä kyllä aina niin hauskoja, kun joku vetää herneet nenään. Vai, että voi käydä ajamassa auton ympäri, eikä vaan vi**u kiinnosta...  laugh
Ja miksi olisi kateellinen jollekkin, mitä toinen ei edes omista. Onkos sulla sitten itselläsi varaa isäsi autoon (en tosin tiedä yhtään millainen auto isälläsi on, mutta ei toisaalta kiinnosta vit***kaan)?
Jotenkin tuntuu, että tuohon "kateellisuus-korttiin" turvaudutaan kovin usein joka paikassa ja sitten jauhestaan samaa paskaa siitä, että kuinka kateellisia suomalaiset ovat.
No juu, en minä nyt jaksa jauhaa sontaa taas tällaisesta turhasta aiheesta...
Selvästi jotkut taas ottavat niin kovasti itseensä näistä kommenteista.  Tongue

Jani Nissi

Date Registered: 07.03.05

« Reply #1185 on: 28.01.07, 09:49 »

Toisaalta, vielä enemmän nöyränä mä olisin näissä asioissa jos ei ois edes sitä ajokorttia.
Onhan noita jo kolme kappaletta. Grin T, M ja A1

Keijo Nieminen

Date Registered: 27.08.05

« Reply #1186 on: 28.01.07, 10:24 »

Oppikaahan pojat jo olemaan. Tällaista sanasotaa ei oikein voi selvittää minkään foorumin kautta, puhumattakaan messengerin tai muun. Josnyt pakko olisi rupatella niin kasvotusten tai vaikka skypessä Cheesy. Mutta pistetäänkö piste tälle, ja jokainen ottaa opikseen vaikkei syylinen olisikaan? Jokainen viesti tästä jauhamisesta tuo vaan lisää keskusteltavaa, ja teidän että tämäkin viesti, mutta sovitaanko että jää viimeiseksi laatuaan, ja jatketaan ihan niillä kuvien lähettämisellä!
¡Vamos!

Keke

Nikon
Antti Ala-Kurikka

Date Registered: 25.03.05

« Reply #1187 on: 28.01.07, 10:25 »

Type R:iä on aina kiva kyykytellä liikenteessä Cheesy
Olen tätä keskustelua seurannut sivusta jo tovin, mutta nyt on pakko kommentoida.
Suomessa järjestetään vuoden aikana useita nopeuskilpailuja, missä voi sitten kyykytellä niitä kanssa kilpailijoita.
Ei se sen kummempaa ole, hommaa kunnon kilpurin ja lisenssit Wink.
Ja jos ei taidot siellä riitä kyykyttämiseen, niin ei ne riitä tuolla normaalin liikenteen seassakaan Wink.
Tuolla liikenteen seassa leikkiminen kun on jo muiden autoilijoiden saattaminen vaaraan.

Tämä vain vinkkinä.

Terv. Antti
Aaltonen
Former member
« Reply #1188 on: 28.01.07, 10:45 »

Tästä kateellisuus jutusta, niin ainahan se sitä on jos jotain arvostelee. Katteellista katkeraa valittamista. Sitähän se automaattisesti on. Totta.
Nyt tämä sanasota, joka taas pääsi valloilleen................. ei onneksi liittynyt tähän kateellisuuteen ihan alunperin. Itse en ole katkera tai kateellinen yhtään mistään, vaikkei sitä kukaan täällä uskokkaan.
Lähinnä tämä vaan huvituttaa päivästä toiseen.  Wink
Jani Nissi

Date Registered: 07.03.05

« Reply #1189 on: 28.01.07, 11:18 »

Suomessa järjestetään vuoden aikana useita nopeuskilpailuja, missä voi sitten kyykytellä niitä kanssa kilpailijoita.
Jep. Tänne pääsee kuka vain omalla "siviili-autollaan" ajamaan kilpaa. Kannattaa vaikka vaan mennä katselemaan, paljon hienoja rakennettuja autoja mukana. Lisäksi on luokkia vähän kalliimmillekin urheiluautoille, jos sellaisen sattuu omistamaan ja haluaa vähän testailla sen rajoja. thmbup

Aaltonen
Former member
« Reply #1190 on: 28.01.07, 12:56 »

No joo... taannoin tuossa vuosi pari sitten tuli nähtyä Ruottin rallista pätkää, jossa taisi tuo Shuulperin poika vetästä kutakuinkin 200kmh taulussa pitkän pätkän erästä Ruotsinrallin EK:ta. SUhteellisen..................................... kauniisti sanottuna hullua meininkiä.  thmbup Taitoa, ja ripaus ehkä onnea.

Antti Ala-Kurikka

Date Registered: 25.03.05

« Reply #1191 on: 28.01.07, 12:57 »

Kostin Focus saanut hiukan kipeetä.

Siviilipeli olisi kaksinkerroin pahemassa kunnossa, samoin kuin matkustajat.

Terv. Antti

Lasse Nygren

Date Registered: 23.06.04

« Reply #1192 on: 28.01.07, 13:43 »

Joku oli lähtenyt ulkoiluttamaan Corvetteakin tänään.  Smiley

[ attachment removed ]

Aaltonen
Former member
« Reply #1193 on: 28.01.07, 13:49 »

[ attachment removed / expired ]

Noniin tässä on asia meininkiä!  thmbup
On noita jokunen Porssen Boxteri ja sen sellanen tullu vastaan kyllä lähes joka päivä kun on töissä ollut. Muutama Camaro 90 luvun lopulta, pari uudehkoa Mustangia ja sen sellasta, muttei kyllä Corvettea!  Tongue Loistava asiallinen kuva, tossa oikein kuulee ton pikkulohkokasin hurinan.... Tongue

Joulukuussa tossa kun kentälle olin menossa, oli harmaata, kylmää, koleeta, tuullista. Synkkää..kaikkia masensi varmasti enemmän tai vähemmän ja Hämpän motarilla vastaan tulee Lamborghini Callardo.............. Roll Eyes Kyllä se silmään sieltä varsin nätisti osui.

Tällä viikolla, olikos se nyt sitten tuota maanantai kun ajoin satamassa linjaa, niin jumankekka, kyllä sieltä 2 kappaletta motoristeja lähti taivaltamaan matkaa. Sivuvaunuilla ja ei kyllä kovin halvan näköset viritelmät kavereilla olleet. Oli selkeesti talveen varauduttu. Pyörätkin niin lumessa, että oksat pois. Asenne hommaa, hattua pitää nostaa kyllä.  thmbup
B777
Former member
« Reply #1194 on: 28.01.07, 21:26 »

Uskaltaakohan tänne laittaa enää kuviakaan vai tuleeko kommenttia että voi painua pellolle kun ei ole oma auto?

Joonas Häkkinen

Date Registered: 16.09.02

« Reply #1195 on: 28.01.07, 21:32 »

Miten sä kehtaat kuvata toisten autoja!

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
B777
Former member
« Reply #1196 on: 28.01.07, 21:34 »

Nytkö se Pietarisenpoika aloittaa sen täälläkin. Etkö voi oikeasti lopettaa. Joka autothreadissa sama juttu. Uskotaan joo, vanhemmillasi on kalliit ja hienot BMW:t joilla saat ajaa ja kikkelisi kasvaa aina kun ajat isäsi hienolla autolla, mutta tarvitseeko sitä elvistellä muille. Ei meitä kiinnosta.

No, ei ole ei, mutta ei se sullakaan tohon ikään vielä kauaa ole ollut(vai??). Ja mä en ainakaan tuu pätee millään isukin autoilla  Tongue

Ja kaikki lähti liikkelle humoristisesta kommentista, ettekö nähneet sitä kirjoitusta missä onnittelin vielä uuden auton johdostakin? Sad

Ja olen pahoillani, että joudun ajamaan isän autolla (~30tkm:sta ehkä noin 4tkm muuten ajettu isän autolla) tai jollain muulla autolla kun omaan ei todellakaan ole varaa. Kuinkakohan moni 18v jannu oikeasti _omalla_ autolla ajaa? Ei varmaan hirveän moni, varsinkin jos on lukiossa ollut (ei ole aikaa tehdä täyspäivästä työtä). Omasta mielestä en kyllä ole pätenyt isäni tai vanhempieni tai kenen tahansa autoilla täällä, mutta jos olen niin olen pahoillani siitäkin, yritän vähentää sitä jatkossa. Kuvia olen kyllä laittanut vaikka mistä autoista, mutta jos se lasketaan isän auton pätemisenä tai muuna vastaavana niin voin kyllä senkin lopettaa jos ei kiinnosta kuvia katsella Smiley

Ja kyllä, jos teitä ei ihan oikeasti kiinnostaisi, niin tuskinpa jaksaisitte tuhlata aikaa siihen että kerrotte kuinka teitä 'ei kiinnosta'. Niitä joita ei oikeasti kiinnosta härän hittoa, ei ole tähän threadiin yhtään kommenttia kirjoittanut Smiley
niko korpela
Former member
« Reply #1197 on: 28.01.07, 21:36 »

[ attachment removed / expired ]

Aika hauska talviauto, tosiaan kanssa tuossa viime perjantain lumimyräkässä täällä Pähkinärinteessä säväytti, kun spottausnoutajaa ulkoilutin, ohi pyyhkäisi 1971 mallinen Mustang..., hetken piti katsoa pitkään, mutta siinä oli todellinen talviauto.... thmbup
Juha Hepokangas

Date Registered: 04.07.01

« Reply #1198 on: 28.01.07, 21:36 »

Uskaltaakohan tänne laittaa enää kuviakaan vai tuleeko kommenttia että voi painua pellolle kun ei ole oma auto?
Joo en minäkään nyt enää taida kehdata isukin autosta laittaa kuvaa (Lada 1200L)...   Cool

"There's a special place I'd like to fly
Right by the moon
In the velvet darkness of the sky"

"Why drive a car when you can pilot a Saab?"

Joonas Häkkinen

Date Registered: 16.09.02

« Reply #1199 on: 28.01.07, 21:39 »

Mitä tulee isän autolla ajamiseen, nostan kyllä hattua kaikille, jotka niin tekevät. Vielä jos faija maksaa bensatkin, niin mikäpä olisi sen parempi liiketoimi? Ei ainakaan oman auton ostaminen, kyseiset keksinnöt kun eivät pääse edes sijoitus-otsikon alle, hyvästä sijoituksesta puhumattakaan. Kannattaa ottaa isän ja äidin autosta ilo irti nuorena, jokaiselle tulee kuitenkin liian nopeaan se aika, kun muuttaa pois opiskelemaan/töihin ja pitää alkaa kiristää nälkävyötä, jos haluaa neljällä pyörällä liikkua.

//b

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 445 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1