FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.06.17, 05:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 445 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1196698 times)
B777
Former member
Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #1200 on: 28.01.07, 21:40 »

Joo en minäkään nyt enää taida kehdata isukin autosta laittaa kuvaa (Lada 1200L)...   Cool

Ei ole kyllä tuo isukin auto, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan. Ladaa on muuten pakko päästä tyyppaamaan vielä tänä talvena, vois olla aika vinha sladipeli Cool
Joonas Häkkinen

Date Registered: 16.09.02

« Reply #1201 on: 28.01.07, 21:42 »

Joulukuussa tossa kun kentälle olin menossa, oli harmaata, kylmää, koleeta, tuullista. Synkkää..kaikkia masensi varmasti enemmän tai vähemmän ja Hämpän motarilla vastaan tulee Lamborghini Callardo.............. Roll Eyes Kyllä se silmään sieltä varsin nätisti osui.

Oliko muuten keltainen Gallardo? Semmoinen tuli vastaan menneellä viikolla täällä Hämeenkadulla. Joutui hieraisemaan silmiä pari kertaa, ennenkuin tajusin peukkua heiluttaa kuskille.

//b

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
juhake
Former member
« Reply #1202 on: 28.01.07, 22:15 »

tänä talvena, vois olla aika vinha sladipeli Cool

Khyl se Lada sladittaa ihan asfaltillakin... Grin Tosin tässä ei puhuta mitään takarenkaiden kulutuspinnasta tai peräpään painosta. Grin

http://www.youtube.com/watch?v=T8pVKKmKaR8
Juha Hepokangas

Date Registered: 04.07.01

« Reply #1203 on: 28.01.07, 22:16 »

Ei ole kyllä tuo isukin auto, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan.
Juu en tarkoittanut. Varsinkaan kun viestisi kuva ei edes näy jostain syystä. Jos linkkiä kokeilee suoraan niin höpisee jostain salasanasuojatusta galleriasta.

Vanha takavetoinen Lada on muuten aika pätevä talviauto; lähtee varmasti käyntiin, lämmintä riittää ja liikennevaloista pääsee ripeästi liikkeelle kun etuvetoiset jäävät sutimaan.  Cheesy

Eipä tuo oma suomenruotsalainen kulkineenikaan huono ole talvikäytössä:

Khyl se Lada sladittaa ihan asfaltillakin... Grin Tosin tässä ei puhuta mitään takarenkaiden kulutuspinnasta tai peräpään painosta. Grin
Olipas huimaa menoa Laapoteilla, mainio pätkä.  Cheesy

Itse olen nähnyt Ruskeasuolla liikennevaloista tuollaisen Ladan lähtevän viisi jannua kyydissä MOLEMMAT takapyörät sutien ja aika vauhdikkaasti katoavan kaukaisuuteen. Ei tainnut olla ihan originaalitekniikkaa enää pellin alla, mutta taatusti pojilla oli hauskaa koko rahalla. Hämmästyin ja nauroin niin että missasin omat vihreäni.  Grin
« Last Edit: 28.01.07, 22:28 by Juha Hepokangas »

"There's a special place I'd like to fly
Right by the moon
In the velvet darkness of the sky"

"Why drive a car when you can pilot a Saab?"

Aaltonen
Former member
« Reply #1204 on: 29.01.07, 09:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=T8pVKKmKaR8

Olipas asiallista ajoa, ei se mitään kolmesatasta turpo nissania tartte, että voi sladista nauttia, taitoa se tarttee  Smiley
Driftaus on ihan siistiä kyllä, helvetilistä taitoa vaativaa hommaa, mutta ei kaupungissa, kuten kerran täällä vaahtosin siitä Merssu kuskista, joka puhalsi menemään pikkasen väärässä paikassa tohon tyyliin.

Aaltonen
Former member
« Reply #1205 on: 29.01.07, 09:46 »

Oliko muuten keltainen Gallardo? Semmoinen tuli vastaan menneellä viikolla täällä Hämeenkadulla. Joutui hieraisemaan silmiä pari kertaa, ennenkuin tajusin peukkua heiluttaa kuskille.

//b

Keltanen ainakin sillon joulukuussa puhalsi vastaan Hämpällä, en tiedä onko noita sitten useempi keltanen PK seudulla.
B777
Former member
« Reply #1206 on: 29.01.07, 10:54 »

Olipas asiallista ajoa, ei se mitään kolmesatasta turpo nissania tartte, että voi sladista nauttia, taitoa se tarttee  Smiley
Driftaus on ihan siistiä kyllä, helvetilistä taitoa vaativaa hommaa

Taitoa vaatii kyllä suurimmaksi osaksi, mutta valitettavasti sekin on fakta, että ainakin sen verran tarvii vääntöä ja tehoa, että se jaksaa sutia Grin Ja lukko on aina plussaa. En sanois kuitenkaan, että helvetillistä taitoa vaatii, aika nopeasti harjoittelemalla pääsee sen makuun. Sitten, että vetää tolla tyylillä mitä tossa videossa niin vaatii kyllä tietenkin vähän enemmän aikaa harjoitella ja myös ehkä auton jolla ei ole niin väliä jos sattuu EVO, meinaan harvemmin viittii omaa (tai sitä kuuluisaa isän autoa) riskeerata vastaavalla tavalla Wink
Aaltonen
Former member
« Reply #1207 on: 29.01.07, 13:08 »

Taitoa vaatii kyllä suurimmaksi osaksi, mutta valitettavasti sekin on fakta, että ainakin sen verran tarvii vääntöä ja tehoa, että se jaksaa sutia Grin Ja lukko on aina plussaa. En sanois kuitenkaan, että helvetillistä taitoa vaatii, aika nopeasti harjoittelemalla pääsee sen makuun. Sitten, että vetää tolla tyylillä mitä tossa videossa niin vaatii kyllä tietenkin vähän enemmän aikaa harjoitella ja myös ehkä auton jolla ei ole niin väliä jos sattuu EVO, meinaan harvemmin viittii omaa (tai sitä kuuluisaa isän autoa) riskeerata vastaavalla tavalla Wink

Niin joo kyllähän tuo tehoja vaatii tottakai, muttei Driftauskisojen 600+hveetä missään nimessä. Lukko tottakai edes auttaa asiaa. Ja tosiaan kyllähän tuo pääomaakin vaatii, alustan osat kaikenkaikkiaan on kovilla. On niitä kavereita, jotka mun nuoruudessa isukin autoilla veteli miljoonaa ja enemmän ja vähemmän ehjästi, eräältäkin meni vasemman puolen akselistot solmuun kun tuli sladissa hiekkatietä sen verran railakkaasti, että ei sladi pysähtynytkään ajoissa, vaan nappas sitten asfalttin reunan kylkiedellä kohtaamaan, niin fillarithan siinä sitten alle taittu...............
Vesku7
Former member
« Reply #1208 on: 31.01.07, 19:45 »

rouvverin nenää

Jani Viipuri

Date Registered: 05.02.06

« Reply #1209 on: 31.01.07, 19:54 »

Mersun mittaristoa.

[ attachment removed ]

B777
Former member
« Reply #1210 on: 31.01.07, 21:38 »

Ei oo montaa kilsaa ehtinyt kertyä Smiley
B777
Former member
« Reply #1211 on: 02.02.07, 11:39 »

Tähän on pakko pikkuisen kommentoida. Nyt kakskymppisenä voin sanoa että ostin oman auton heti 18v, enkä mitenkään rikas ole. Noh lukiossa olin toki, miten voi sitten olla rahaa omaan autoon? Tehkää ***kele työtä nuorena. Kesätöillä 13-18 ikävuosina keräämäni reilu 10ke riitti mainiosti hyväänkin autoon ja jäi vielä ylikin paljon.

Niin, elämähän on valintoja Smiley

Jos haluat panostaa opiskeluun kunnolla ja koulupäivät on 8-15 keskimäärin ja siihen jotain 3h lukemista päälle ja syöminen niin kello on jotain 19. (En kyllä voi sanoa itse näin tehneeni, mutta näitäkin löytyy ja paljon Wink) Ei vaan paljon jää aikaa työlle tai jaksamiselle. Ja jos väkisin jaksaa (niinkun ainahan sitä pakolla jaksaa) mutta näkyy sitten työn laadussa tai pitkän päälle opiskelussa.

Toinen on sitten se, että kuinka paljon tarvitsee/haluaa sitä autoa ja millaisella ajella. Itse mielummin hoidan muun talouden aikoinaan kuntoon ja sijoitan sitten mielummin autoon vähän reippaammin, ettei tarvitse vaihtaa sitten vuoden päästä Smiley Autohan on kovin henkilökohtainen asia ja toiset panostaa siihen enemmän tai vähemmän. Se on jokaisen itse tehtävä päätös ja siitä on turha tuomita Smiley

Kesäduunirahoja voi tietenkin säästää ja juuri ostaa vaikka sen auton tai prätkän, mutta niitä voi myös valita käyttävän "elämän laatuun" elikkä jokapäiväiseen kulutukseen tai vaikka matkusteluun jonka jälkeen ehkä siihen autoon ja sen kustannusten ylläpitämiseen ei jää niin paljoa rahaa. Itse en halua tukea vanhojen 5ke autojen ostamista mitkä saastustattavat jne, niinkuin monet nuoret tekevät. (Henristä en tiedä, joten älä ota henkilökohtaisesti vaan ihan yleinen tilastoihin perustuva fakta)
B777
Former member
« Reply #1212 on: 02.02.07, 11:50 »

eihän tommosta voi ottaa itteensä, by the way ostin kalliimman syslerin! ei siis mikään saastuttava romu Grin Aivan totta mitä sanoit, kaikilla ei käy aikatauluun työ. Itse ajoitin työt viikonloppuun ja pariin tuntiin arkena, lukemisen kärsimättä _hirveästi_. Lukuloman olin sitten kokopäiväduunissa jo ja kerkesi lukemaan päivittäin reilu 6h mikä riitti C:n papereihin, mihin olen tyytyväinen.

Siinä olen samaa mieltä että ihan mitään tonnin romuläjää ei kannata ostaa, oli se sitten kuinka thyyning tahansa. Järkeä saa käyttää kun autoa ostaa...Varsinkin jos menee omasta pussista niin siinäs sitten olet jos kaikki raha on mennyt ja auto leviää kun se on niin finaalissa. Toki jos jo opiskeluaikana asuu omassa kämpässä niin suurimmalla osalla jää se auto hankkimatta ja monessa suuressa kaupungissa julkisella pääsee _tosi_ hyvin eri paikkoihin. Meillä asia on eri kun mutsi tarvii työnsä puolesta autoa ja kouluun oli mulla yli 10km...

No aika pitkälti asiat järjestelty kyllä just silleen niinkun itekin ois jos ois päättäny noin tehdä Smiley

Joo omat kilometrit nähnyttä autoa ei kyllä just ton takia kannata ostaa ja mulla sama juttu että julkisilla pääsee tosi hyvin jos tarvii (yleensä baarireissut tms) tai taksilla ja kouluun on ~600m niin ei ole oikein tarvetta. Jos joskus tarvii niin sitten voi perheen autoja lainailla ja juuri sen takia en oikein nähnyt tarpeelliseksi ruveta rahaa keräämään niin näillä mennään tällä hetkellä milllä on mentävä Smiley
Aaltonen
Former member
« Reply #1213 on: 02.02.07, 20:52 »

Uusimmassa Tuulilasissa oli aivan käsittämättömän hieno klassikko koeajossa.
Nimittäin Aston Martin DB4 GT.

Aivan käsittämättömän upean yksinkertasen kaunis laitos. Ei voi muuta sanoa.... 75 kappaletta tehty...ja hinta...nykyään 500 000e....noin...huhuh tossa on tyyliä, fiilistä, ajattomuuden kultasta aikaa huhuh!  thmbup
http://www.racecar.com/carsinternational/stock/details_db4.htm

http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=c&id=63&p=1958_AstonMartin_DB4GT1.jpg

Mie oon ainakin täysin myyty tolle kaunokaiselle mennen tullen!  Huh
niko korpela
Former member
« Reply #1214 on: 02.02.07, 21:10 »

Uusimmassa Tuulilasissa oli aivan käsittämättömän hieno klassikko koeajossa.
Nimittäin Aston Martin DB4 GT.

Eikös Suomessa enää riitä uusia autoja, kun pitää tuollakin alkaa vanhoja koe-ajamaan...?
Aaltonen
Former member
« Reply #1215 on: 02.02.07, 21:17 »

Eikös Suomessa enää riitä uusia autoja, kun pitää tuollakin alkaa vanhoja koe-ajamaan...?

En tiie, klassikko testihän tuo oli. Turbo numero kun lopetettiin niin tilalle tuli varsinaiseen Tuulilasiin sitten tollanen osio, joka on erinomanen juttu!
niko korpela
Former member
« Reply #1216 on: 02.02.07, 21:27 »

En tiie, klassikko testihän tuo oli. Turbo numero kun lopetettiin niin tilalle tuli varsinaiseen Tuulilasiin sitten tollanen osio, joka on erinomanen juttu!

JepJep, Turbo oli meitsin luetuin lehti, mutta eli kun se lopetettiin, niin ovat siirtäneet sinne nuo jutut... Wink
Aaltonen
Former member
« Reply #1217 on: 03.02.07, 18:27 »

Jaaha, minä olen täysin totaallisen myyty. Tahtoo.   Shocked
Ei mahda mitään, tällänen jenkkejä kuolaava kun meikäläinen on, niin nyt tuli housuun ja isosti.  Huh Shocked

Alfa Romeo 8C Spider Concept......  Shocked
http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=c&id=3514&p=2005_AlfaRomeo_8CSpiderConcept1.jpg

http://www.supercars.net/gallery/119513/860/393316.jpg

http://www.supercars.net/gallery/119513/737/342336.jpg

http://www.supercars.net/gallery/119513/737/342335.jpg

Ei herran pieksut sentään. Alfa Romeo tykittää täysillä, ehdottomasti nätein..siis...ei jumalavita.... Shocked Shocked

Eikä tämä tosiaan tämä Cupeekan hassumpi ole!  Huh

http://www.supercars.net/carpics/3549/2007_AlfaRomeo_8CCompetizione5.jpg

http://www.supercars.net/carpics/3549/2007_AlfaRomeo_8CCompetizione8.jpg

Ei jumalavita.... T-I-L-T.... Shocked
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #1218 on: 03.02.07, 19:56 »

Samilla taas muutama noita hymiöitä. Eikä edes ne saa tuota hirvitystä näyttämään hyvältä...

Yksikään auto, mikä näyttää rukoilijasirkan naamataululta, ei voi olla *helvetillistä hehkutusta* kaunis...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Torsten Kihlman

Date Registered: 25.04.05

« Reply #1219 on: 03.02.07, 21:48 »

Musta taas tosta alfasta tulee mieleen Smart Roadster  Grin

Kaunein auto musta on varauksetta Astonin DB9

My photos on Airliners.net
Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 445 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1