FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.06.17, 05:18

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 445 Reply Print
Author Topic: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)  (Read 1196693 times)
Juha Kankkonen

Date Registered: 23.07.05

Re: Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)
« Reply #1240 on: 06.02.07, 13:36 »

Toissa perjantaina paikalliseen hoiperrellesani parkkipaikalla yksi auto erottui jostain syystä muista. On toi Audi vaan nätti.

[ attachment removed ]

Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #1241 on: 06.02.07, 14:21 »

Toi parkkipaikka on ihan samanlainen talon päätyä myöten jonka läpi kuljen paikalliseen "paikalliseen" (Vantaalla).  Grin

Virta
Former member
« Reply #1242 on: 06.02.07, 15:26 »

Toissa perjantaina paikalliseen hoiperrellesani parkkipaikalla yksi auto erottui jostain syystä muista. On toi Audi vaan nätti.

[ attachment removed / expired ]

Toi ensimmäinen TT on kyllä hyvännäköinen. Toisin kun se uusi, joka ei mielestäni enää ole samalla tavalla persoonallinen kuin tuo vanha. Vaikka ajo-ominaisuuksissa taisi alkuun olla hieman toivomisen varaa...
Aaltonen
Former member
« Reply #1243 on: 06.02.07, 15:27 »

Tähän on kyllä meikäläisenkin otettava kantaa, onko uusi TT yhtä persoonallinen kuin vanha TT?
Minä olen sitä mieltä, että vanhassa on enemmän munaa. Itse jopa sellasta ajaneenankin...ahdashan tuo on kun piru, mutta jos ulkoa katsotaan, niin uudesta puutuu jotain, mitä vanhassa on.
B777
Former member
« Reply #1244 on: 06.02.07, 15:44 »

Tähän on kyllä meikäläisenkin otettava kantaa, onko uusi TT yhtä persoonallinen kuin vanha TT?
Minä olen sitä mieltä, että vanhassa on enemmän munaa. Itse jopa sellasta ajaneenankin...ahdashan tuo on kun piru, mutta jos ulkoa katsotaan, niin uudesta puutuu jotain, mitä vanhassa on.

Tuntuu vähän siltä, että aina kaikessa vanhemmassa ja menneessä on enemmän munaa ja muutenkin parempia Wink

No ei siinä mitään, omasta mielestä vanha tt oli liian pyöreä ja muistutti kuplaa ja sitä rataa, tosin ei vanha eikä uusi, osu kohdalleni mitenkään erityisemmin. Perus "urheiluautoja" Smiley
Aaltonen
Former member
« Reply #1245 on: 06.02.07, 16:09 »

Tuntuu vähän siltä, että aina kaikessa vanhemmassa ja menneessä on enemmän munaa ja muutenkin parempia Wink

Vanhoissa laitteissa on nostalgiaa.... Tongue
B777
Former member
« Reply #1246 on: 06.02.07, 16:14 »

No se on kyllä totta, nostalgiaa ei tosin pidä sekottaa suorituskykyyn tai paremmuuteen... Wink
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #1247 on: 06.02.07, 17:03 »

No se on kyllä totta, nostalgiaa ei tosin pidä sekottaa suorituskykyyn tai paremmuuteen... Wink

Kukin mittaa paremmuutta omalla tavallaan. Minun mielestäni M-sarjan pemarit on ihan turhia ja oma passatti on paljon parempi. Tosin siihen minulla on omat mittarini joiden perusteella autovalintanikin olen tehnyt.
Suorituskyky sitten taas on asia joka ei enää ole subjektiivinen. Jos auto kulkee niin auto kulkee sekä numeroina että ihan oikeestikin. Ja sitä voi mitata toisin kuin paremmuutta.

-JukSii-
Antti Laukkanen

Date Registered: 11.11.03

« Reply #1248 on: 06.02.07, 17:49 »

Sitä paitte tommonen perus-quattrokin on ominaisuuksiltaan ja suorituskyvyltään aika kiva laitos. Hintaluokassaan eritoten. Saa aika monta lelua käydä sen kans koittelemassa ainaskii talvikelillä Wink

Fournier pilots of the world - unite!
Torsten Kihlman

Date Registered: 25.04.05

« Reply #1249 on: 06.02.07, 18:02 »

[ attachment removed / expired ]

Muuten kantaa ottamatta mahtaa ainakin sitä jätkää v*tuttaa joka tuon aikoo tuosta pois peruuttaa   Grin

My photos on Airliners.net
Virta
Former member
« Reply #1250 on: 06.02.07, 18:13 »

Loppupeleissähän TT ei ole sen kummempi kuin VW Golf uusissa vaatteissa. Tosin ihan kauniissa vaatteissa. 180 heppanen taitaa olla pelkästään etuvetoinen kun taas 220 heppaisessa on neliveto vakiona. En nyt muista saiko tuohon vaisumpaan versioon nelivedon valinnaisena.
Aaltonen
Former member
« Reply #1251 on: 06.02.07, 18:37 »

Nostalgiaa ei voi mitata.
Jari Kähkönen
Sminki-pinki Chris Waddle

Date Registered: 10.12.02

« Reply #1252 on: 06.02.07, 19:07 »

Itse olen pitänyt TT:tä aina melkoisen rumana autona  Undecided Ei ole kolahtanut silmään millään, sisältä en nähnyt juuri mitään ulos. On aika pahan näköistä kun miehestä näkyy sivuikkunasta vain hartiat... Ajokokemusta ei ole, mutta tommoinen TT kokeili joskus jotain tossa motarilla ja eipä siitä paljon vastusta ollut...näki kun tulin perässä ja yritti pistää hanaa etten olisi päässyt ohi. No kokeiltiin pari kertaa ja sitten se uskoi ja painoi liittymästä veks. Ei ainakaan auton "imagea" mun silmissä parantanut...talvella varmaan ihan kiva, mutta niin on moni muukin. Halvemmalla, nopeammin, tyylikkäämmin, tilavammin.

Miksikähän sanovat mainospuheessaan että 0-100km/h 5.7-5.9 ja teknisissä tiedoissa 6.4...hmm  Embarrassed

-Kähmy

Maan massa kallistuu kohti pimeää tyhjää, maan valot häviävät
-Kauko Röyhkä, Sukellan Taivaalle
Click here for my pics
http://www.simradar.com - A Flight Simulator Community
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #1253 on: 06.02.07, 21:26 »

Itsekkin olen kerran meidän perhesyslerillä ottanut TT:n kanssa kisaa. Nipin napin hävisin.  Grin

Juha Hepokangas

Date Registered: 04.07.01

« Reply #1254 on: 06.02.07, 23:06 »

No mutta sehän on tiedetty tosiasia, että ennen vanhaan kaikki oli paremmin. Ilma oli puhdasta ja seksi likaista, nyt on päinvastoin.  laugh

"There's a special place I'd like to fly
Right by the moon
In the velvet darkness of the sky"

"Why drive a car when you can pilot a Saab?"

Henkka
Former member
« Reply #1255 on: 07.02.07, 05:59 »

Ja meidän korvien välissä nostalgiankaipuuta! Toisillla enemmän, toisilla vähemmän. Ja usein sitä nostalgiaa tulee silloin aimo annos lisää, kun on kyseessä auto jota tuskin koskaan itse omistaa. Ja tietysti auto, jota ei myydä suuria määriä. Vai voiko kukaan kaivata 90-luvun nostalgista Vectraa?  Grin

TT:n suhteen on mielestäni erikoista hehkuttaa nostalgialla kun auto on vieläkin aika tuore tapaus.
Vanha on nätti omasta mielestäni, mutta ei se uusi häpeä yhtään. Usein kestää aikansa, kun tottuu uusiin muotoihin ja jo vuoden päästä vanha malli näyttääkin jo ehkä "oikeasti" vanhalle.
Virta
Former member
« Reply #1256 on: 07.02.07, 10:17 »

Varmastihan tuo uusi TT on teknisesti mennyt ison askeleen eteenpäin verrattuna vanhaan ja suorituskykykin lienee parantunut, mutta kun muistelee millaisen kohinan vanha aiheutti muotoilullaan tullessaan markkinoille, ei uusi ole pystynyt vastavaan. Vanha TT oli kuin suoraan tulevaisuudesta repäisty, oli se sen verran aikaansa edellä muodoiltaan.
B777
Former member
« Reply #1257 on: 07.02.07, 10:23 »

kun muistelee millaisen kohinan vanha aiheutti muotoilullaan tullessaan markkinoille, ei uusi ole pystynyt vastavaan. Vanha TT oli kuin suoraan tulevaisuudesta repäisty, oli se sen verran aikaansa edellä muodoiltaan.

Varmasti osaltaa sen takia, että sinä aikana ei niin paljon ollut ehkä tälläisiä futuristisia vetoja (mitä ihmeen futuristisia linjoja, kuplahan näytti ihan samalta jo vaikka kuinka paljon aikaisemmin) ja nykyään on huomattavasti radikkalimpiakin autoja markkinoilla jolloin samantyyppinen muotoilu uudessa TT:ssä ei enää säväytä koska homma on jo nähty Smiley
Virta
Former member
« Reply #1258 on: 07.02.07, 10:33 »

Tottahan Mikko turisee... Tässä yksi kuva Tampesterilaisesta yksilöstä:
[ attachment removed ]
Antti Laukkanen

Date Registered: 11.11.03

« Reply #1259 on: 07.02.07, 12:50 »

Se onpi silleenki, että noita etuveto-TT:tä on aika mopoilla koneilla ja ne on ajettavuudeltaankin ihan eri planeetalta kuin quattrot. Vanhassa Q:ssa oli vakiona 225 hp ja 6-vaihteinen loota + jollain tapaa jämympi alusta. Eihän ne tokikaan ole mitään maailmaa mullistavan tehokkaita, mutta toi neliveto tekee aika huikeita asioita varsinkin, kun se motari muuttuu lumiseksi mutkatieksi. Paljon enemmän minä semmosesta tykkäsn kuin noista vanhan polven 911:sta. Tuoreemmilla ei ole ollut tilaisuutta ajella. 3,2:sta quattroa ajoin A3:n vaatteissa ja se hyppäys 225-hepoisesta 1,8T:sta oli fun factorilla öpaut 7-kertainen siihen, mitä olisi voinut kuvitella  Tongue Semmoisen TT:n (vanhalla kopalla) meiksi kyllä ottaisi käyttöön ihan enitaim Smiley

Fournier pilots of the world - unite!
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 445 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1