Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (265/1766) > >>

Aaltonen:

Aika moni on.

Aika montaa kun ei sinänsä kiinnosta se maalipinnan kunto niin paljoa, että kulumajäljet aiheuttais päänvaivaa, varsinkin jos se auto on käyttöauto. Porschehan on kuitenkin autona aika järkevä auto, eli ei mikään Ferrari, niin niitä käytetään paljon käyttöautoina ja pakkohan se on myös pestä joten konepesuun vaan..

Näköjään näin on. Se on joilleki tollasta näköjään. Pääomaa on hankkia mitä ikinä haluaa, niin siinä sitten samalla sokeutuu sille mitä omistaa. Joku unelmoi koko ikänsä jostain 911 Porssen saamisesta ja kun sellasen irti saa, huolehtii siitä enemmän kun vaimokkeestaan.
Sellasta se on kun kaiken saa mitä haluaa, ei enää arvosta vaikka syytä olis todella arvostaa.

Aaltonen:

Olen samaa mieltä. Golfbägien kuljetukseen on kehitetty paljon tyylikkäämpiä tapoja. Esim. monen Porschen ja Ferrarin tavaratila on mitoitettu golfbägin mukaan. (Miksei Koenigseggin?!)

//b

No joo en mä tätä ihan näin tarkottanut kuitenkaan, mutta katumaasturit on jokatapauksessa syvältä.

Aaltonen:

Hintaansa nähden Hemi on hyvä ostos, jos haluaa ison auton tuomaa tilaa ja kohtalaisen määrän potkua pellin alle. Varsinkin nykyiseen hintaan, joka on tippunut alle vuodessa 20 000 euroa. Sen lisäksi tuossa on yksi voittamaton ominaisuus, jota löytyy hyvin nihkeästi edes lisävarusteena saman hintaluokan autoihin: lukkoperä.

//b

Niin joo...samoilla varusteilla, kasin pannulla oleva saman koko luokan Mersu tai Bemari tai Audi.... Paljonkohan tulee hintaeroa C300:seen? 

Aaltonen:

Miksi ei? Eihän noi ole nyt kovinkaan kummallisia eikä edes harvinaisia autoja. Semmonen tusinasporttihan toi porsche on.

Niinhän se on, toikaan ei ollu ees mikään Turpo tai mikään tollanen. Halvin 911 mitä kaupasta saa...
MUTTA pointti oli se, että joku Porsse harrastaja saa sydärin tollasesta kohtelusta.... ja auto on kuitenkin arvostettu tai ainakin kovasti sitä Porssea kehutaan ja halutaan omistaa eikä se mikään kovin halpakaan ole, sitten kun sitä kohdellaan kun jotain Nissania niin jossain menee mettään kyllä mun mielestä.

Aaltonen:

Teho = Väänto * Kierrokset

Mitä muuta siitä tarvitsee tietää?

Ei muuta näköjään. Itse en oo tollasessa 5,7 Hemi C300:sessa ollu kyydissä, mutta jos oikeesti ei 500Nm+ riitä ja sanoo sitä lussuksi käyttöautoksi, niin en tiie sitte mitä pitäs enää saada tohon hintaan mikä tuo C300:nenkin on. Vissiin sitten mikään ei riitä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page