Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (285/1766) > >>

Supra:
Quote

En tiedä noista liisinki autoista enempää, voi olla että sielä se lähteekin helpolla kun osaa vähän naruista vedellä, mutta yksityisenä se hinta ei kyllä kovin paljoa lähde tippumaan ihan vaan vääntämällä. Ja juuri se, että ovh:n lisäksi kaikki tarvittavat varusteet, ainakin yksityisenä joutuu ne maksamaan, halusi tai ei. Eli hintaa tulee lisää siitä huolimatta, että oli myyjä miten tuttu.


Helpommin saat oman auton hintaa pudotettua, kuin liisarin. Liisariin saat korkeitaan jotain kikkaroita "samaan hintaan", jos on tuttu kauppias, mutta käytännössä siellä puolella on todella kiinteät hinnat.

 -nimim. "50ke:n liisari vielä kuukauden, oma on jo pihassa"

B777:
Nyt mulle selvis, miks Jani Nissi on niin näiden Evojen perään, koska kaikki tietää et ne menee kovaa ku niis on iso spoileri

http://www.hs.fi/kuva/1135220047074  Täytyy laittaa tänään itsekin tollanen, mut ainakin kaks kertaa isompi et mul on enemmän tehoa.

No ei, mutta Nissille tiedoksi noin muuten, että ehkä tulevaisuudessa tulossa vajaa 400hp EVO 8:n koeajo tänne

jrantala:
Quote

Autoliikkeelle on ihan sama ostatko auton käteisellä vai osamaksulla. Mitään käteisalennuksia ei ole olemassa autokaupassa.


Luulisin että automyyjälle on kaikkein tuottoisinta (komissiopalkkiot yms), jos asiakas ottaa vielä rahoituksenkin liikkeen kautta.

Aaltonen:
Quote

Nyt mulle selvis, miks Jani Nissi on niin näiden Evojen perään, koska kaikki tietää et ne menee kovaa ku niis on iso spoileri

http://www.hs.fi/kuva/1135220047074 

"Auton takaspoileri oli niin iso, että sen esittely kuva GTI Magazineen piti ottaa helikopterista..." 

juksii:
Quote

Luulisin että automyyjälle on kaikkein tuottoisinta (komissiopalkkiot yms), jos asiakas ottaa vielä rahoituksenkin liikkeen kautta.


Kuulemma ei ole. Autoliikkeessä jututin myyjää ja hän sanoi että ei ole autoliikkeelle väliä miten ottaa. Rahoitus on autoliikkeelle palvelu jota ilman he eivät myisi niin paljoa autoja. Kyseessä on jonkinlainen symbioosi josta autoliike nettoaa lähinnä myytyjen autojen lukumäärän kasvuna.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page