Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (377/1766) > >>

juksii:

Eka näkemäni uusi Audi TT Suomen liikenteessä..  Tosin melkein heti perään tuli toinen vastaan.. 

Öööh  Noita on pohjanmaalla ainakin niin paljon että ei meinaa sekaan mahtua. Viikossa näkee pari kolme vähintäänkin.

mmniemi:
Ihme nysväystä taas Jos tuo oli ensimmäinen Petrin Suomessa näkemä uusi TT, niin mitä ihmeellistä siinä on? Itse en ole nähnyt vielä ainuttakaan livenä...

juksii:

Ihme nysväystä taas Jos tuo oli ensimmäinen Petrin Suomessa näkemä uusi TT, niin mitä ihmeellistä siinä on? Itse en ole nähnyt vielä ainuttakaan livenä...

Kappas. Siinä oli toi uusi, enpä huomannut 

Autopilot:
Mutta ainakin täällä minun suunnalla niitä on pyörinyt jo monenmonta kuukautta, taisin ekan jo syksyllä nähdä. Ollaan sellaista oltu jopa koeajamassa joskus kuukausi/kaksi takaperin.

mmniemi:

Mutta ainakin täällä minun suunnalla niitä on pyörinyt jo monenmonta kuukautta, taisin ekan jo syksyllä nähdä. Ollaan sellaista oltu jopa koeajamassa joskus kuukausi/kaksi takaperin.

Mutta edelleen, mitä tekemistä sillä on sen kanssa, mitä Petri on nähnyt tai ei ole nähnyt? Epäilemättä niitä on täällä Kuopiossakin päin useampiakin, mutta en vain itse ole nähnyt yhtään. Tough luck! Asiasta kinastelun voinemme lopettaa nyt siis tähän...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page