Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (461/1766) > >>

Aaltonen:

Ja muutenki ruma ku hevonen 

No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa. Mutta se tekniikka........ Vaikka onkin upeaa varmasti tuo W12, mutta silti. Wolkkarin pannu Bentleyhyn....voe elämä. 

FINLAS:

No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa.

Mikä tossa sitten herättää niin hirveästi inspiraatiota?
Minusta tuo on kyllä niin tasapaksun näköinen, kuin auto voi vain olla. Jos tuollaisen näkee liikenteessä, niin se herättää huomiota korkeintaan sen takia, kuin on vaan niin harvinainen ja koska se on Bentley. Mutta onhan tuo ulkoisesti niin karsean näköinen, kuin vain voi olla...jotenkin tylsänkin näköinen.

bemari:

No ei toi ruma ole, moni muu arvostettu Sakslaismerkki on mun mielestä, siis puhutaan edutusosastosta nyt, ei herätä mulla mitään insipiraatiota, että "HEII TOI ON UPEA", samanlaisia tasapaksuja lahnoja ne on kaikki. Tuossa sentään on haettu edustettavuutta ja arvokkuutta ihan eri tavalla kuin monessa muussa edustusosaston laitteessa. Mutta se tekniikka........ Vaikka onkin upeaa varmasti tuo W12, mutta silti. Wolkkarin pannu Bentleyhyn....voe elämä. 

Jep, onhan tuo esim. uusiin Audeihin verrattuna komeampi. Vaikka edelleen kaikkien aikojen komein auto onkin Volga 310221

Aaltonen:

Mikä tossa sitten herättää niin hirveästi inspiraatiota?
Minusta tuo on kyllä niin tasapaksun näköinen, kuin auto voi vain olla. Jos tuollaisen näkee liikenteessä, niin se herättää huomiota korkeintaan sen takia, kuin on vaan niin harvinainen ja koska se on Bentley. Mutta onhan tuo ulkoisesti niin karsean näköinen, kuin vain voi olla...jotenkin tylsänkin näköinen.

No on tuossa paljon enemmän katsomista kuin Saksalaisissa vastaavissa laitteissa. Kuitenkin keulan ja hanurin muotoilu ihan toisenlaista kun vastaavissa Saksalaisissa. Paljon paljon arvokkaampi tuo on mun mielestä.

Aaltonen:

Vaikka edelleen kaikkien aikojen komein auto onkin Volga 310221

....tai sitten 56'nen Eldorado Cadillac avona...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page