Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (465/1766) > >>

Aaltonen:

100000km takana -99 Avensiksella ja -05 Corollalla yhteensä, ehkä siinä on jotain käsitystä muodostanu...

EDIT: Mainittakoon että ihan uudella Auriksella, jossa oli 1.6 kone ja multimode-loota on tullu ajettua kanssa jokunen sata kilsaa ja ihan samaa paskaa sekin on ohjauksen ja alustan osalta...jopa huonompi ku jotku vanhemmat koska se vetää ohjauksen ihan tunnottomaksi ku vähänkään hidastuu nopeus.

Jaa jaa enpä ois siusta Toyotan omistajaa uskonut...

No se on tietenkin mihin sitä tottuu, ja mihin käyttöön autoa tarttee.
Kumma juttu, että minä tolla Yaariksella pärjään vallan mainiosti kelissä kun kelissä, enkä koe mitenkään huonoksi ajettavaksi tuota maantiellä tai kaupungissa. Hyvin on tiellä pysytty ja mukava käyttöauto tuo on, kulkeekin pirteästi ja kakkua syö sopivasti.
Itse erittäin tyytyväinen tähän Toyotaan oon ollu, Yariksia pari takana, yks kappale Aigoja ja nyt tämä isonnettu Yaris. Vikoja 0 ja se on muuten aika tärkee juttu tälleen työn puolesta. Hyvin pärjää ja kiva ajaa. 

Aaltonen:

Ja mulle riittää ihan se syyksi, että auton merkki on Toyota.

Jaa jaa hävettääkö Toyotan mahdollinen omistaminen noin paljon?
Pelkäätkö, että joku kaverisi alkaa hihittämään?
Vai pelkäätkö naapurisi reaktioita? 

Ja pakko kyllä sanoa se vielä, että niin monet kerrat olen naapureitten autohuolia kuunnellut, millon on Ooppelista sitä tätä tota rikki, millon Wolkkarista meni mittaristo pimeäksi, millon sitä millon tätä. Itsellä Toyotan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, ei yhtään mitään. Naapurit korjaavat noita "arvostettuja" saksalaisia merkkejä kokoajan, vaikka kaiken järjen mukaan niiden ei pitäisi vielä moneen vuoteen oireilla sellaisia vikoja, mitä ne nyt jo alle vuoden vanhana oireilevat.
Merkkiä eivät suostu vaihtamaan, kun "Toyota on Toyota", mutta silti jaksavat valittaa siitä, että Golffi on kokoajan rikki.
Ois kiva tietää se syy, miksei Toyota kelpaa.........................

arttula:
Tämä ei oikeastaan ole "Keskustelua liikenteestä", mutten uutta ketjuakaan viitsinyt aloittaa. Olen ostamassa uutta autoa, mutta niiden odotusajat ovat ihan järjettömät: Uuden auton saisin vasta touko-kesäkuussa, ja joutuisin luovuttamaan vanhan autoni vaihdossa jo nyt. Eihän kukaan nyt puolta vuotta ilman autoa pysty olemaan - varsinkaan jos tarvitsee autoa...

Arttu

odo:

Jaa jaa enpä ois siusta Toyotan omistajaa uskonut...

Tarviiko autoa omistaa että sillä voi ajaa?

Ei, en omista Toyotan tuotteita.

Aaltonen:

Tarviiko autoa omistaa että sillä voi ajaa?

Ei, en omista Toyotan tuotteita.

Ei tartte ei.
Mikä siinä Toyotassa on niin jumalattoman kamalaa teille, jotka sitä halveksutte? Kertokaa, eikä mitään hemmetin Toyota jos et muut saa shaissea.
Ymmärtäisin tän keskustelun edes jotenkin, jos ylistäisin täällä uutta Ladaa mielin määrin, mutta nyt vähän pitää kyllä pohtia, mikä tässä Toyotassa on niin kamalaa, että sitä ei voi harkitakkaan autokseen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page