Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (545/1766) > >>

Falcon 900:

Venäjällä on myös yksi hauska bensabisnes meneillään...siellä on nimittäin "import" bensaasemia, jolla myydään saksasta importoitua 98 ja 95 bensaa about 1,40€ litrahintaan. Kun venäjällä normaalisti 95 bensa pyörii 0,60€ hintaluokassa eikä se mitenkään huonolaatuisempaa ole.

Se on sitä länsimaista hapatusta, nakerretaan kunnon sosialistisen kansalaisen moraalia 

Mikko86:

Kummassako sitä väriainetta oli? Verottomassa vai verollisessa aineessa?

Muistaakseni se huoltamoilla myytävä "polttoöljy" on hyvin punertavaa. Olen siis tankannut sitä muovikanisteriin josta edelleen työkoneen tankkiin.

ADEs80s:

Muistaakseni se huoltamoilla myytävä "polttoöljy" on hyvin punertavaa. Olen siis tankannut sitä muovikanisteriin josta edelleen työkoneen tankkiin.

Tällä kohtaa muistisi toimii oikein. Polttoöljy on juuri sitä punertavaa, mutta siihen "kiisseliin" on sotkettu sitä pe***nan väriainetta. Näin olen kuullut isojen poikien puhuvan...

Pari kertaa on muuten tullut 3-laatuasemilla huomattua, kun kiireinen jakeluautokuski saapuu miljoonaa mittarille, singahtaa kopista ulos hyppäämällä, syöttää luottokortin automaattiin ja näppäilee tunnusluvun alle nanosekunnissa ja nappaa sen punaisen pistoolin ja survoo sen tankkiin  "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa(ko)" Toiselle heistä maltoin jopa huomauttaa asiasta 50 tankatun litran jälkeen, istuin tosin ite jo omassa menopelissä ykkönen silmässä ja kytkintä nostaen 

Ade

Aaltonen:

No en ollut vaihtamassa kumminkaan tuohon 98iin, kunhan kokeilin 

Joskus tekivät kait TM:ssä testin tosta. Ero 98 ja 95 välillä oli todella niin pieni, että se on ihan sama kumpaa sinne tankkiin pistää. Tosin 98:han on kalliimpaa.

odo:

Joskus tekivät kait TM:ssä testin tosta. Ero 98 ja 95 välillä oli todella niin pieni, että se on ihan sama kumpaa sinne tankkiin pistää. Tosin 98:han on kalliimpaa.

Riippunee autosta kovasti. Jos on autoja jossa on kovat ahtopaineet väännetty ahtimeen ja/tai kova puristus muuten niin 98:lla ei rupea nakuttamaan niin helpolla. Matalaviritteisillä koneilla ei varmasti mitään eroa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page