Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (57/1766) > >>

Joona:

alusta on 5cm korkeudella asfaltista ja vanteet on 23 tuumaset rengasprofiilin ollessa 25

En kyllä itse tuollaisella autolla ajaisi ollenkaan, vielä vähemmän ostaisin sellaista. Jo tavallinen kynnys tuottaa tuskaa ettei vaan alusta osu maahan, ja eipä tarvita renkaan puhkomiseenkaan mitään isoa kiveä tiellä. Ihmetyttää lähinnä että miten noin ohuet renkaat ylipäänsä pysyy viikkoa pidempään ehjänä. En hyvällä tahdollakaan ymmärrä, että miksi tuollaisia pitää hankkia. Näyttelyihin noi kuuluu, eikä liikenteeseen.

PS. Ja tollasella autolla saa kyllä ajaa ihan ***tun varovasti joka paikassa.

B777:

En kyllä itse tuollaisella autolla ajaisi ollenkaan, vielä vähemmän ostaisin sellaista. Jo tavallinen kynnys tuottaa tuskaa ettei vaan alusta osu maahan, ja eipä tarvita renkaan puhkomiseenkaan mitään isoa kiveä tiellä. Ihmetyttää lähinnä että miten noin ohuet renkaat ylipäänsä pysyy viikkoa pidempään ehjänä. En hyvällä tahdollakaan ymmärrä, että miksi tuollaisia pitää hankkia. Näyttelyihin noi kuuluu, eikä liikenteeseen.

PS. Ja tollasella autolla saa kyllä ajaa ihan ***tun varovasti joka paikassa.

Siis oliko tää sun viestis nyt trolli trolliin vai?

Meinaan Sami heitti kyllä ton ihan läpällä, ja mikäli tossa sun jutussa on tosiaan ihan tosissaankin kirjotettu niin tollasilla 35 profiilin renkailla mitään erityistä varovaisuutta tarvi noudattaa..

Joona:

Siis oliko tää sun viestis nyt trolli trolliin vai?

Juu en tollasilla narrirenkailla kyllä itse ajaisi. 35 on siinä ja siinä että meneekö naurettavuuden puolelle. Lähinnä naurattaa, kun tuollaisia tulee vastaan, että mitä sillä koitetaan hakea. Alustan madallus ja turhan pienet profiilit renkaissa on täysin turhia. Se auto kun on kuitenkin ajamiseen tarkoitettu, eikä mihinkään pippelin kasvattamiseen. Eri asia sitten jos jotain rata/esittelyautoa pitäää rakentaa.

B777:

Juu en tollasilla narrirenkailla kyllä itse ajaisi. 35 on siinä ja siinä että meneekö naurettavuuden puolelle. Lähinnä naurattaa, kun tuollaisia tulee vastaan, että mitä sillä koitetaan hakea. Alustan madallus ja turhan pienet profiilit renkaissa on täysin turhia. Se auto kun on kuitenkin ajamiseen tarkoitettu, eikä mihinkään pippelin kasvattamiseen. Eri asia sitten jos jotain rata/esittelyautoa pitäää rakentaa.

Ja tällä viestillä setä vaan paljastaa ettei ikinä ole 35 profiilin renkailla ajanut.. Tai ylipäänsä vissiin millään urheilullisella autolla.

Toi ois ihan sama asia, että mä menisin tuomitsemaan kaikki korkeaprofiilirenkaat ja käyttöautot, että naurettavaa kuka ostaa auton sen käytettävyyden kannalta, eiköhän jokaisella ole omat käyttötarpeet.

JaniV:
Tuli muutama nätti kiesi vastaan...

Lexus

Eka kunnolla nähty (ja kuvattu) R33.. Joooo tiedän että konepelti on kärähtänyt =/

edit: siis R33 eikä R32

Navigation

Up one level

Next page

Previous page