Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (685/1766) > >>

Aaltonen:
Sen mitä olen kaverin Alfa 75:ssa ollut kyydissä, ei kyllä Bemarilla päästä lähellekään niitä fiiliksiä, mitä jo pelkkä kyydissä istuminen antaa. Autoa käynistettäessä auto tärisee! Kyllä! Tärisee! Loistavaa! Ja moottorin saundit on sopivan mureat, raa'at ja silti sivistyneet. Hieno auto, todella ajajan auto.

Virta:

On se muuten pirun tyylikäs peli tuo 500:nen fiude! Milanossa noita näki (luonnollisesti) vähän enemmän.. kyllä jos ois vielä vähän rahaa niin ostasin tollasen kans.. 

Samaa mieltä, ehdottomasti! Vaikka kyllä tuo Bravokin on todella tyylikäs auto. Ei voi samana päivänä puhua Golfista, Astrasta tms. "saman luokan" autosta. Jos 500:nen ei olisi päätynyt Deltan tuontiohjelmaan, olisin saattanut hakea sen esim. Saksasta. Jos en, niin olisin luultavasti päätynyt Grande Punto Sporting:iin tai juurikin tuohon Bravoon. Taitaa vaan olla niin, että italialaiseen autoon päädytään usein muista kuin järki syistä.
Ensi talvi sitten pitkälti näyttäneekin, onko laatu onnistuttu nostamaan sille tasolle, mitä Fiatti mielellään kertoo nykyisten autojensa olevan...

Sen mitä olen kaverin Alfa 75:ssa ollut kyydissä, ei kyllä Bemarilla päästä lähellekään niitä fiiliksiä, mitä jo pelkkä kyydissä istuminen antaa. Autoa käynistettäessä auto tärisee! Kyllä! Tärisee! Loistavaa! Ja moottorin saundit on sopivan mureat, raa'at ja silti sivistyneet. Hieno auto, todella ajajan auto.

On nimen omaan ajajan auto, ja pitkäpinnaisen sellaisen. Vanhan Alfan kanssa kun ei saa välittää ihan jokaisesta pienestä murheesta...

Reisi:

Taitaa vaan olla niin, että italialaiseen autoon päädytään usein muista kuin järki syistä.

Ja ne, jotka päättyvät italoon järkisyistä, katuvat sitä jälkeenpäin, ankarasti. 

Tuli hommattua tuliterä Punto, kun sain arvottomasta romuraudasta pari tonttua vaihdossa. Muoviosia tippuilee lattialle. Sain asentaa tavaratilan maton itse oikealle paikalleen. Jalkamatot oli laitettu väärinpäin. Sivupeilienpeilien vipujen kuoret halkeilevat, vaihdettu jo pariin kertaan ja taas on halki. Bensan täyttöaukko suunniteltu persiilleen - kun pistooli naksahtaa, niin tankki on vasta 1/3 täynnä, ja välillä sylkee bensat kengille. Renkaanvaihtotyökalut on kiinnitetty ärsyttävän pitkällä ruuvilla, on hiki otsassa jo ennen töiden aloittamista. Pissapojan täyttöaukko on naurettavan pieni, kuin mehupillistä yrittäisi säiliötä täyttää. Etuistuimen kaatosysteemit jumittivat (3 ovinen auto). Keskuslukituksen kauko-ohjaimen kantomatka helv**** lyhyt. Kylmällä säällä starttaa vain kaasu pohjassa, mikä toivottavasti korjaantuu huollossa... Pikkuasioita, mutta koska mun ferrari ei edes kulje kuin Ferrari, niin pännii. 17 vuotta vanha Mitsu toimi kuin unelma, oli vain loppuun ajettu.

weisto:

Ja ne, jotka päättyvät italoon järkisyistä, katuvat sitä jälkeenpäin, ankarasti. 

Tuli hommattua tuliterä Punto, kun sain arvottomasta romuraudasta pari tonttua vaihdossa. Muoviosia tippuilee lattialle. Sain asentaa tavaratilan maton itse oikealle paikalleen. Jalkamatot oli laitettu väärinpäin. Sivupeilienpeilien vipujen kuoret halkeilevat, vaihdettu jo pariin kertaan ja taas on halki. Bensan täyttöaukko suunniteltu persiilleen - kun pistooli naksahtaa, niin tankki on vasta 1/3 täynnä, ja välillä sylkee bensat kengille. Renkaanvaihtotyökalut on kiinnitetty ärsyttävän pitkällä ruuvilla, on hiki otsassa jo ennen töiden aloittamista. Pissapojan täyttöaukko on naurettavan pieni, kuin mehupillistä yrittäisi säiliötä täyttää. Etuistuimen kaatosysteemit jumittivat (3 ovinen auto). Keskuslukituksen kauko-ohjaimen kantomatka helv**** lyhyt. Kylmällä säällä starttaa vain kaasu pohjassa, mikä toivottavasti korjaantuu huollossa... Pikkuasioita, mutta koska mun ferrari ei edes kulje kuin Ferrari, niin pännii. 17 vuotta vanha Mitsu toimi kuin unelma, oli vain loppuun ajettu.

Pitkä ja ytimekäs lista miksi EI kannata sijoittaa Fiatiin.  Tahi Fordiin, samaa sarjaa... 

niksu99:

Autoa käynistettäessä auto tärisee! Kyllä! Tärisee! Loistavaa!

Sano kaverilles että vaihtaa moottorin kumityynyt 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page