Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (73/1766) > >>

Aaltonen:

Jos olis ollut BMW niin olisin sanonut asian päin naamaa koska olis ollut vielä säälittävämpää.. Usko jo Sami, mulla ei ole mitään sokeata merkki/maarakkautta niinkuin sulla. Eikä BMW ole mikään mun unelma-auto tms..

Nyt lipsahti jotain pahasti puppua, ettei BMW ole teikäläisen unelmia... No joo leikki sikseen. Mitäs säälittävämpää oisit sille sitten sanonu?  Ootko Mikko ihan tosissas, että et nää tossa Volvossa mitään asiallista sleeper henkeä? Vai missä mättää?

Mihis merkkiin itse nyt sitten rakastunut olen? 

Korkalainen:
Joo ei nämäkään varsinaisesti henkilöautoja ole. Kuvat otettu viime perjantaina Lemminkäiseltä. Kun siitä tuppas menee reilusti yli kymmenen samanlaista. 

[ Attachment not found - or removed ]

[ Attachment not found - or removed ]

B777:

Nyt lipsahti jotain pahasti puppua, ettei BMW ole teikäläisen unelmia... No joo leikki sikseen. Mitäs säälittävämpää oisit sille sitten sanonu?  Ootko Mikko ihan tosissas, että et nää tossa Volvossa mitään asiallista sleeper henkeä? Vai missä mättää?

Mihis merkkiin itse nyt sitten rakastunut olen? 

Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa.. No joo, mutta tosiaan jos se bemari ois ollut niiin oisin heittänyt ihan päin naamaa ton saman, niitä kun pyörii jo ihan tarpeeks 

JyriT:

Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa.. No joo, mutta tosiaan jos se bemari ois ollut niiin oisin heittänyt ihan päin naamaa ton saman, niitä kun pyörii jo ihan tarpeeks 

Se tyyppi taisin olla minä.
Meilläpäin näyttäs noilla asmishh-tyypeillä olla prioriteetit toiset kuin volvon omistajalla, tiedä sitten mitä teidän amikset tekee.. Ensin kun tulee joku ihme pulkka konepellille ja venekuitua puskureihin ratiosta puhumattakaan. Ja sitten ihmetellään kun 1.3L koneen omaava 86 korolla vetää letkaa sinertävän savun saattelemana liikennevaloista kiihdyttäessä.

[edit]Minusta se on aivan sama minkä näkönen auto on kunhan se on nopeempi ku viivan toisella reunalla olevalla.. [/edit]

Autopilot:

Joo siis onhan tossa tuunausta, mutta lähinnä meinasin sitä että kun tämä joku henkilö heitti että prioriteetit kohdallaan kun ensin kone ja sitten kosmeettiset seikat tjsp niin aika amishh touhulta kuullostaa..

Amis touhuahan on juuri se etta asennetaan korisarjat ym. mutta moottorille ei tehda mitaan. Auto nayttaa "nopealta"(=aivan v**un rumalta, ei ole koskaan sattunut viela kaunista tuuning autoa eteen.)

Minusta on juuri hienoa tuossa etta auto nayttaa ihan vakiolta mutta jattaa kaikki amis viritykset viivalle.

Jotenkin Mikko tulee sellanen fiilis et ei taida oikein mikaan miellyttaa? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page