Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (785/1766) > >>

mmniemi:

Mikäs mun perhepurkki sitten on? Tahnapumppu? 

Mitä enimmissä määrin

andy1:

Ei perklele, 163hv ja laiska.   Justiinsa joo.   Mikäs mun perhepurkki sitten on? Tahnapumppu? 

Enhän mä sanonut sen olevan laiska, vaan että sitä vaivaa pikkuinen laiskuus Se on vaan sillä viisiä, että kun tuolla nykyisillä isoilla valtateillä satasen alueella rekat hyytyy ylämäkeen kuuteen-seitsemäänkymppiin, perässä roikkuminen ei paljon mieltä ylennä. Ohituspaikkoja on kuitenkin monesti harvassa. Kun sellainen tulee, se olisi kiva päästä hyödyntämään viiveittä. Ja joo, joskus muinoin ajelin jollain vuokra-Yariksella mökille tuolta Savon kautta. Kun Suomessa on joku kumma tapaa rakentaa ohituskaistat ylämäkeen, mopo hyytyi juuri silloin, kun voimaa olisi tarvittu. Kyllä semmoinen ahdistaa. Kyllähän tuolla nykyisellä pääsee ja ehtii eikä sitä ole tullut lastutetuksi, mutta hetkittäin kyllä tekisi mieli.

-A-

weisto:

Mulla on tuossa nykyritsassa 163-heppainen turpo ja täytyy myöntää, että kyllä sitä pikkuinen laiskuus ja väännönpuute vaivaa silloin, kun haluaisi vähän ripeyttä touhuun. 200-kaakkinen versio samasta laitteesta on olennaisesti nautinnollisempi ajaa.
-A-

Menenkö pahasti metsään jos sanon, että puhumme Volvon x40 -sarjalaisesta?

Itsellä kanssa tuo kaksilitrainen matalapaineturbo 165 hevosvoimainen ässä ja täytyy yhtyä Antin sanoihin. Varsinkin maantienopeuksissa, ohituksissa, koneesta yksinkertaisesti loppuu puhti. Paikaltaan lähdöissä sekä matalammissa nopeuksissa kone vääntää loistavasti. Mutta ei sitä tehoa ole koskaan liikaa...

Nimim. isompaa turboa autoonsa etsivä... 

Mikko86:
Mäkin olen huomannu, ettei 192hv mihkään riitä 1300kg painavassa autossa. Kyl se vaatis 250, niin vois laittaa tekstin vanhaan amistyyliin: "haastaja"

Mut mä tykkään bemarin kutosen äänistä, joten en mihkään 200-säxään vaihda.

nisse90:
Itseä himottaisi uittaa ensi kesänä Saksasta tuollainen pirteä 1.3 litranen ja 231 kaakkia potkiva japski. Arvaakos joku, että mikäs se on...?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page