Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (865/1766) > >>

Pe7e:

Siis kontorille vaan.

Ei vaan Ruotsiin! Siellä sentään on vielä joku laillista...  Miksi täällä helv**** suomessa pitää kaikki tehä niin perkeleen vaikeeks ja monimutkaseks ja laittomaks ihan väkisin? Jos ei muuten niin sitten keksitään jotain v*tun älytöntä niin että siitä saadaan jotenkin laiton...

Esim vaikka alustavalot tai muut, eteen ei saa näkyä sinistä tai punaista valoa koska joku tampio voi luulla sitä hälytysajoneuvoksi Minä luulin että ne hälyvalot on yleensä auton katolla, eikä pohjassa...

kuten eräässä vitsissäkin, kun poliisi pysäytti auton josta oli palanut toinen etuvalo, sanoi että pitää korjata koska joku voi luulla pimeellä sitä moottoripyöräksi kun tulee yksi valo vastaan... no kuski vastasi että kun molemmat valot palaa, niin luuleeko joku että siinä on sitten kaksi moottoripyörää ajamassa rinnakkain?

TOC:

Ei vaan Ruotsiin! Siellä sentään on vielä joku laillista... 

Tervetuloa,tänne kyllä mahtuu...ja saat vielä sen autosikin ym kohtuullisella hinnalla.

matskupu:

Miksi täällä helv**** suomessa pitää kaikki tehä niin perkeleen vaikeeks ja monimutkaseks ja laittomaks ihan väkisin?

Juurikin sen takia täällä on lainsäädäntö melko tiukka, ettei kaikki 17-20 vuotiaat rupeaisi itse löytämästään paskaraudasta tms. tekemään esimerkiksi juurikin noita mainitsemiasi raidevälinleventäjiä itse. Lait on tiukkojan ihan vaan liikenneturvallisuuden takia. Ootko miettiny ihan vaan offsetin kasvattamista vanteissa? Ulkonäköparannus sulla kuitenkin todnäk on mielessä? (siitä päättelin, että mitään muuta tolla toimenpiteellä et voi saavuttaa)

Konttorilla kyllä kertovat sulle, että mitä saa tehdä ja mitä ei.

PS. Ruåttiin menee päivittäin useampiakin lauttoja, että ei kannata uhota, jossei oo pokkaa uhoamisiaan toteuttaa..

TOC:
Näistä tuunauksista voisin vielä tyrkyttää henk.kohtaisen mielipiteeni,niitä tehty kauan sitten,
Nykyään teen vain tehtaan hyväksymillä osilla/tavoilla.Iso työ ja kallis.

Ajatteles että tehdas on uhrannut ohjausgeometriaan ym miljoonia.

Auto maksaa hunajaa ja omistaja alkaa tuunaileen ja pilaa auton.(usein)

Autolla ei aja Erkkikään,on kuin kuskaisi kivirekee.

TOC:

Juurikin sen takia täällä on lainsäädäntö melko tiukka, ettei kaikki 17-20 vuotiaat rupeaisi itse löytämästään paskaraudasta tms. tekemään esimerkiksi juurikin noita mainitsemiasi raidevälinleventäjiä itse. Lait on tiukkojan ihan vaan liikenneturvallisuuden takia. Ootko miettiny ihan vaan offsetin kasvattamista vanteissa? Ulkonäköparannus sulla kuitenkin todnäk on mielessä? (siitä päättelin, että mitään muuta tolla toimenpiteellä et voi saavuttaa)

Konttorilla kyllä kertovat sulle, että mitä saa tehdä ja mitä ei.

PS. Ruåttiin menee päivittäin useampiakin lauttoja, että ei kannata uhota, jossei oo pokkaa uhoamisiaan toteuttaa..

Samaa mieltä siis rahikainen jos jäi epäselväksi.

Esim. levittämällä offsettiä rupee laakerit kuluun,monessa autossa alimitoitetut sellaiset.

Tän levityksen jälkeen(luvallisen) tulee auto jättää nelipyöräsäätöön,usien pitää muuttaa camber,caster,toe-in ym,myös perseessä.

Muutos ei helppo jos ei mittoja saa,eiku kokeilemaan ja kokeilemaan ja.............

Navigation

Up one level

Next page

Previous page