Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (913/1766) > >>

Sami Aaltonen:

..Ja kun ohjaamokin henkisi samaa, eikä olisi kuin mistä vain nykyajan perusjenkistä, halvan näköisineen muovineen 

http://www.netcarshow.com/dodge/2009-challenger_rt/1600x1200/wallpaper_11.htm

Joo se onkin sitten se ainut ongelma näissä "Retro" autoissa tänään. Etenkin Jänkeissä. Mutta ei se mitään, en ole tota Challengeria koskaan ostamassa, joten nään sen vain ja ainoastaan ulkoa päin aina, joten ei hätiä mitiä. 

Henkka:

Mutta ei se mitään, en ole tota Challengeria koskaan ostamassa, joten nään sen vain ja ainoastaan ulkoa päin aina, joten ei hätiä mitiä. 

Se ei ollut mitenkään sinulle henkilökohtaisesti osoitettu, vaan kommentointina tuosta autosta. Relax.

Onnistuneitakin ohjaamoja olen nähnyt näissä "jenkkiretroissa". Jenkeillä on toki oma makunsa ollut aina autojen sisutamisenkin suhteen ja se ei aina miellytä ns. eurooppalaista silmää. Vanhemmissa se olikin ihan eri juttu mutta tämän päivän "chryslerjeeppidodge" -tyyli kabiineissa näyttää minun silmään hyvin kolholle. Ulkoa autot ovat miltei poikkeuksetta onnistuneempia, joskus jopa ihan makeita.

Sami Aaltonen:

Se ei ollut mitenkään sinulle henkilökohtaisesti osoitettu, vaan kommentointina tuosta autosta. Relax.

Onnistuneitakin ohjaamoja olen nähnyt näissä "jenkkiretroissa". Jenkeillä on toki oma makunsa ollut aina autojen sisutamisenkin suhteen ja se ei aina miellytä ns. eurooppalaista silmää. Vanhemmissa se olikin ihan eri juttu mutta tämän päivän "chryslerjeeppidodge" -tyyli kabiineissa näyttää minun silmään hyvin kolholle. Ulkoa autot ovat miltei poikkeuksetta onnistuneempia, joskus jopa ihan makeita.

Joo piti vaan toi fakta sanoa, että aivan sama millanen se sisältä on, pääsia on, että tekivät siitä niin esikuvansa näköisen!  Tosin olisivat voineet hieman fiksata sitä kyllä paremmaksi. Tosin en tiedä mitä nyky vaatimukset autojen ohjaamoihin sitten sanovat, että onko mahdollistakaan tehdä sinne päinkään noita retrojen ohjaamoita sitten. Fiat 500:sessa on ihan kohtuu tunnelmallinen kabiini, mutta se muovisuus. 
Jänkeillä on vähän ongelmaa joo ton laadun suhteen, materiaalit on vähän niin ja näin. Kolhon vaaleita muoviosastoja ja sen sellasia. Cadillaceista en tiedä sitten, että miten laadukkaita nämä uudet on. Mutta kait nuo taitaa eri maata olla kun nämä GM:n ja Moparin laitokset?

kijupa:
Porsche Boxter
[ Attachment not found - or removed ]

Subaru Impreza (joku muu saa kertoa numeron  )
[ Attachment not found - or removed ]

Sami Aaltonen:
Tuntuu nää Poksterit ja WRX Suparut olevan melkosta Stanuttamis kamaa nykypäivän Stadissa. No mikäs siinä toisaalta. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page