Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (93/1766) > >>

Aaltonen:
MItä sitten, mitä aiot tosta jatkaa? Turha sanoa yhtään mitään. Jos oon uuden CL Mersun vierellä, missä on mekaanisesti ahdettu 5 litran V8 ja siitä kuuluu yhtä paljon ääntä kiihdyttäessä kun naapurin Nissanista, niin mitä aiot siitä sanoa? Tylsä masiina, kun ei oo saundeja. No toisaalta ei se mikään urheiluauto varsinaisesti ole, mutta munaa siinä ois enemmän, jos se kanssa räyhäisi se motti. Muuten en ota kantaa, onko se tylsä vai ei, mutta saundit puuttuu, iso miinus kun on tosiaan motti mistä ottaa ääntä.

northernlight:
AMG 55 versio(i)ssa on asialliset soundit.  Kolme-neljä vuotta vanhan CLK 55 AMG:n saa täällä saksassa reilluun pariin kymppiin - pistää vakavasti miettimään vaihtaisko 740i bemarin tuollaiseen.  Herramiesvehje tuo 740i, sillä asiasoundia löytyy vasta korkeilla kierroksilla, niinkuin noissa ei-amg mersuisssa.

Soundeista puheenollen, kävin koeajamassa uutta R32 Golffia.  Herran pieksut mitkä soundit!  Tykästyin todella suuresti ja hetken jo olin vakavissani tilaamassa uutta R32:sta, kunnes tulin lopulta järkiini.  Alkaa ilmeisesti keski-iän kriisi olemaan päällä, kun alkaa tulemaan mielihaluja tuollaisiin teiniraasereihin tai kunnon sporttiautoihin. 

Osku:

No huhhuh. Vai, että amis-pakoputket. Kyllä tollaisessa autossa, kuin esim. tuo Ferrari näyttää fiksummalta vaan, kun siinä on tollaiset nuo putken päät. Eikä sillä ole kyllä edes hirveästi vaikutusta sen auton ääniin, jos siinä on tuollaiset nuo pakoputkenpäät.

Jep, odotinkin tän suuntaista kommentointia. Mielipiteitä on monia, mutta minä olen sitä mieltä, että harvaa autoa ne pakoputket niin kamalasti kaunistavat. Tuo Ferrari on ihan törkeän hieno ihan ilmankin noita, vaikka onhan ne tavallaan ajateltavissa pisteenä i:n päällä. Mutta toisaalta repisin esim. muuten varsin onnistuneesta Mazda 6:sta h**vettiin ne Lexus-lasit jos sellasen omistaisin. Ne lasit näytti hienoilta tasan siinä IS 200:ssa joskus 90-luvulla, sekä joissain harvoissa muissa malleissa. Tuningin sijasta "downgradingia".

FINLAS:
No juu, mielipiteitä on tosiian monia ja hyvä niin. 
Mielestäni ne lexus-valot sopivat viellä siihen Mazda 6:een, mutta monissa autoissa, johon on laitettu lexukset jälkikäteen, niin ne ei todellakaan sovi. On muuten kyllä hieno auto tuo Mazda 6...tuli sellaisella autokoulussa ajettua kuorma-auton lisäksi. 

B777:

MItä sitten, mitä aiot tosta jatkaa? Turha sanoa yhtään mitään. Jos oon uuden CL Mersun vierellä, missä on mekaanisesti ahdettu 5 litran V8 ja siitä kuuluu yhtä paljon ääntä kiihdyttäessä kun naapurin Nissanista, niin mitä aiot siitä sanoa? Tylsä masiina, kun ei oo saundeja. No toisaalta ei se mikään urheiluauto varsinaisesti ole, mutta munaa siinä ois enemmän, jos se kanssa räyhäisi se motti. Muuten en ota kantaa, onko se tylsä vai ei, mutta saundit puuttuu, iso miinus kun on tosiaan motti mistä ottaa ääntä.

No älä nyt turhaan suutu.

Olisin jatkanut ja jatkankin vain, että vaikka mersu mainostaisikin tätä CL mersua urheiluautona niin sitä se ei niinkään paljon ole, vaan hyvin pitkälti urheilullinen edustusauto, josta nimenomaan EI kuulu kuulua mitään erikoisia ääniä. Vähän sama juttu kun esim tosta 5l V8:sta, sisään ei kuulu oikestaan yhtään mitään, ja niin se kuuluukin olla koska se kuuluu olla mukava. Niinkuin tuo CL mersu.

Suomessa nuo ovat erikoisia, mutta jos miettii esim saksaa tai jenkkejä niin noi seiskabiimerit ja s mersut ovat ihan joka päiväistä kauraa niin mietippä jos jokaisesta lähtis samanlainen jylvintä kun niistä sun hemeistäs niin autoista lähtis varashälyttimet käyntiin ja naapurusto heräis kun jokainen tollanen CL mersu menis ohi Ja se ei todellakaan ole tuon luokan auton tarkoitus. Ne jotka niitä ostaa on herrasmiehiä, jotka tykkäävät luksuksesta ja mukavuudesta, mutta välillä kun tekee mieli kyykyttää niitä teinirasseja niin ei tarvi kun vähän painaa kaasua ja taustapeilissä näkyykin kaukana sitten sen teinibemarin etuvalot Itse tykkään hyvin pitkälti nimenomaan tän tyylisistä autoista.

Kaiken lisäksi nuoresta iästäni huolimatta mulla on vielä vertailupohjaa miltä näitä asioita sulle Sami kertoa (7 & 5 sarjoja ajaneena mm, edustuspuolelta ja vaikka esim urheilupuolelta Porsche Boxster) ja mielipiteitä ja kokemuksia ladella. Pakko sanoa perään, että toisin kuin sulla, joten nää mutupohjaset kommentit rupee pikkuhiljaa riittämään ainakin mulle.

Ja teksti ei todellakaan ollut vinoilua eikä kettuilua vaan tiukkaa faktaa ja omaa mielipidettä että toivon että se niin myös otetaan. Vaikka ajankohta on mitä on niin koko ilta/yö ajossa olleena joten alkoholin osuutta asiaan on aivan turha sotkea

Navigation

Up one level

Next page

Previous page