Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (925/1766) > >>

susiluoto:
Kyllä tuon muistan, saattaa löytyä kuvakin, en ole varma.Oliko kaasupoljin rullan mallinen.
Olen ainakin istunut tuossa laitteessa.

mmniemi:

Tosin mainittakoon että voi lähteä helposti lapasesta speksi noiden juttujen kanssa...nimim. pahalta näyttää.

Saisko saman suomeksi? 

tom_joke:

Saisko saman suomeksi? 

Itse ymmärsin näin: "Tuo autokuvaaminen saattaa lähtee lapasesta, kun innostuu tarpeeksi. Kaikki aika ja raha menee siihen."  Eli vähän sama juttu kuin lentokoneita kuvatessa!

mmniemi:

Itse ymmärsin näin: "Tuo autokuvaaminen saattaa lähtee lapasesta, kun innostuu tarpeeksi. Kaikki aika ja raha menee siihen."  Eli vähän sama juttu kuin lentokoneita kuvatessa!

Sen tapaista ajattelinkin, mutta tuolla tuo speksi hämää maalaista

Sami Aaltonen:
Tuli hommattua kotiin monitoimilaite, joten sain nämä kuvat sitten viimeinkin skannattua koneelle talteen myöskin.
Voi olla, että on joskus joku näitä nähnytkin, mutta laitetaan näin kevään kunniaksi kuitenkin näytille.

1999 Lamborghini Diablo GT, valmistettu 80 kappaletta. Kuvan auto #73.
Kuvaus paikka Helsinki, Lauttasaari 1999 tai 2000 joulu.
[ Attachment not found - or removed ]

Lamborghini Diablo SVR, Helsingin messukeskus, vuosilukua en tiedä. Pahasti hämää tuo Thunder-tarra keulassa.

Sekä 18.4.2003 Helsinkin messukeskus, Lamborghini Countach, ilmeisesti 25-vuotis juhlamalli kyseessä. Tuotu ilmeisesti ulkomailta näytille. Aitoudesta en tiedä.

Että sellasta nostalgista historiaa aattelin tarjota Teille tänään, toivottavasti ees jotakuta kiinnosti.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page