Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (929/1766) > >>

ToniH22:
Sääli, noh jokainen taplaa tavallaan.
Omassa käytössä jos tuo olisi, niin vähintään ne 18" alla ja jonkun verran madallusta löytyisi.

mmniemi:

Sääli, noh jokainen taplaa tavallaan.
Omassa käytössä jos tuo olisi, niin vähintään ne 18" alla ja jonkun verran madallusta löytyisi.

Niin no, noi saattaa ihan hyvin ollakin 18" kiekot. Mutta mitä tuollainen auto huutaa, on leveyttä kumeihin ja vanteisiin. Ja vanteet vielä kunnon reunalla, eikä tuollaiset "suorakyljet"...

Jotain tämän tyylistä siis: http://pwp.netcabo.pt/0510598901/Figuras/C_BMW850AlpinaB12.jpg

tomppa:

Terve,

Autoikä lähenee kohisten ja auton ostaminen on käsillä.. Tarkoitus oli ostaa ns. käyttöauto. Hintaa saisi olla maksimissaan 2500€ ja moottorintilavuus 1.6-2.0. Mielellään viisiovinen ja porrasperäinen. Valmistusmaalla ei oikeastaan väliä Eli, onko arvon foorumilaisilla ehdotuksia? Opel Vectra B:tä olen aika paljon katsellut mutta monet autopuolen kaverit ovat sanoneet että on kovin herkkä ruostumaan jne... Hintaluokka ja muutkin asiat täsmää, eikä auto ole mikään kovin rumakaan.

Auttakaa miestä mäessä, mielellään omakohtaisia kokemuksia!

-antti v.

Minulla oli B Vectra farkku 2.2 Sport automaatti vm. -01 uudesta vuoteen 2005. Autolla tuli mittariin hieman alle 100tkm tuona aikana. Auto oli miellyttävä ajo-ominaisuuksiltaan (normiajossa), eikä pahan näköinenkään kuten mainitsit.

Eteen vaihdettiin kaksi tai kolme kertaa kallistuksen vakaajan jotkut päät, koiranluiksikin niitä olen kuullut kutsuttavan. Alkoivat kolisemaan, kun olivat vaihtokunnossa. Autossa on myös yllättän löysä kori, mikä ilmeni minulla satunnaisena natinana, sekä kahtena vaihdettuna tuulilasina. Toinen tuulilasin rikkoutuminen tapahtui pakkasaamuna meidän kuoppaista tietä ajaen alle kolmenkympin nopeudessa. Kuului pieni, vaimea räsähdys ja lasi halkesi. Autoon vaihdettiin myös toisen ajovalon korkeudensäätömoottori ajoittaisen ala-asentoon jumiutumisen takia. Näinä jumiutumiskertoina ajovalo saattoi myös jäädä syttymättä. Autossa oli ksenon-valot ja niiden valoteho oli jo huomattavan paljon vähentynyt vaihtoon mennessä.
Auto meni vaihtoon ruostumisen kannalta oikeaan aikaan. Pieniä ruostumisen merkkejä oli nähtävissä muistaakseni oviaukoissa vai olikohan se ovissa, en muista tarkkaan. Jotain pientä ruosteen alkua saattoi olla myös konepellissä, paikassa joka ei ole kiveniskemille altis. Takaluukun lukko meni myös kerran vaihtoon, en muista oli siinä jotain etukäteisoiretta havaittavissa. Autoni moottori kuului valmistuserään, mihin vaihdettiin varmuuden vuoksi nokkaketju.

Tästä nyt ei ole paljon apua, mutta autossa oli kyllä muitakin vikoja, mutta en valitettavasti niitä enää muista. Joidenkin vikojen kanssa auto kävi useinkin huollossa, ennen vian korjaamisen onnistumista.

En tiedä kultaako aika muistot, mutta minulle jäi autosta ihan ok kokemus, se oli kuitenkin vasta hieman alle neljävuotias vaihtoon mennessä. Jotain satunnaisia nitinöitä ja natinoita alkoi kuulumaan loppuaikana sieltä täältä, mutta olenkin neuroottinen noiden kanssa. Uskon kuitenkin, että se oli minulle viimeinen Opel, jos siihen asiaan voin jatkossakin vaikuttaa, hieman ristiriitainen kuva autosta jäi.

Minulla ei ole käsitystä hakemasi hintaluokan laitteista, enkä siten voi liiemmälti asiaan ottaa kantaa, mutta en välttämättä ihan ensimmäisenä oman kokemukseni mukaan uskaltaisi moista ostaa.

tomppa

Sami Aaltonen:

Joku Ferrari hurahti ohi.. en sitten saanut nokasta kuvaa 

Joo ei tarttenu perjantai-iltana ajella kun Hietsuun asti, oli heti 50m säteellä Maserati 3200GT sekä F430 Ferrari.  No Kaivarissa ei sitten ollutkaan enää mitään muuta kun perus Mersuja ja jotain epämäärästä Citimaasturinpätkää.  Tylsää.

Sami Aaltonen:
Jooh en halua mitenkään hehkuttaa, mutta ei ****lauta voi olla tällästä, uusi ei voi kuullostaa näin upealta! Tulee ihan mieleen historialliset Diablo ja Countach tästä saundista! Kertakaikkisen upeaa.
http://www.youtube.com/watch?v=aLTdwxBfRGE&feature=related

Ja niin no samaan syssyyn...SV Diablokin kuullostaa ihan kohtuullisen käheältä.
http://www.youtube.com/watch?v=8fVry7Tv93E

Se jokin, mikä näissä on, sitä ei ole Ferrareissa. Ikäväkyllä.
Terveuisin:
*Lamborghinin V12 ääneen jo aikoja sitten tulisesti Rakastunut!*.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page