Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (957/1766) > >>

matskupu:
Hemmetin nätti subarupätkä, kuskina Ken Block: http://fliiby.com/file/580120/3pyxnwwors.html?hd=1

(kertauksen vuoksi  )

FINLAS:

Hemmetin nätti subarupätkä, kuskina Ken Block: http://fliiby.com/file/580120/3pyxnwwors.html?hd=1

Ööh, juuri tuon videonhan minä itsekin tuossa ylempänä linkitin...

matskupu:

Ööh, juuri tuon videonhan minä itsekin tuossa ylempänä linkitin...

hups, en huomannut, syvimmät pahoitteluni

mtanttar:
Kuvasin tämän noin 1000 kilometriä Helsingistä itään:
[ Attachment not found - or removed ]
Kodak T-Max 400 prässätty 800, Fujica ST-701 + joku perus 55mm, olikohan Cosinon + 100 euron "filmi"skanneri.

Sami Aaltonen:
Tänään, perjantaina oli taas Stadissa Cruisin' ilta ja pitähän se koleasta säästä huolimatta käydä paikalla kääntymässä.

Näitä ei Suomen kilvissä liiemmin näy, suhteellisen muskelimainen laitos tämä "retro" Charger.

Pontiac GTO, näitä on tasan 2 Suomessa, toinen on musta ja toinen tämä keltainen. Ladattu Chevyn pikkulohkolla.

Ah...4 ovista 58' Cadillacia katselee mielikseen. Aika jolloin 50-luvun autot alkoivat olla "kromisimmillaan".

Erittäin kaunis, GT-vanteilla oleva 65' Fastback. Tämä on meikäläiselle se aidoin Fastback, ja nyt ei oteta laskuihin sitten 66' Shelbyä....

Kauppatorille oli myös tullut itselle uusi tuttavuus, en ole näitä kilpiä ja mustaa Spyder Modenaa nähnyt ennen PK-seudulla.
Ja mikä parasta, tässä on tämä legendaarinen "kulissiloota"!  Minä kun luulin, että kaikki haluavat leikkiä nykyään F1 kuljettajaa....

Ja pitähän se käydä sitten vähän ajelemassa kaupungin pikkukaduilla. Ursulan parkkikselta löytyi melkeempä yksi illan harvinaisimpia autoja. Alfa-Romeo Montreal. Ja mahtaako olla vielä alkuperäinen Suomi-auto....? 

Ja sieltä pikkukaduilta löytyi tämä. F355 Berlinetta. Tämän yksilön olen useasti nähnyt, mutten koskaan saanut kameralle ikuisettua. Nyt siihen oli ruhtinaallinen tilaisuus napsia sopivasti kuvia tulevaisuuden päiville. Ja manuaalilla tottakai. Taitaa olla sen verran alkupään tuotantoa, ettei sitä F1 vaihteistoa tainut edes olla vielä saatavillakaan. Ehdottomasti yksi kaikkien aikojen kauneimmista Ferrareista.

Että tällästä tältä illalta, toivottavasti kelpasi ja jos jollain on perjantain Cruisin'eista kuvia, niin ei muuta kun näytille! 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page