Autoista (Autokuvia ja keskustelua autoista - Henkilöautot)

<< < (961/1766) > >>

Eetu Häggman:

Traktorit kuitenkin innostaa...?

Lolloti lol. Huono 

Wanhis:

No joo o. 2007 vuosmallin Volvo arvotus hakkaa Montrealin Alfa-Romeon julkisuusarvossa tällä foorumilla 6-0. Herätkää nyt jumlauta pikkuhiljaa, tai sitten täällä ei ole todellakaan automiehiä vaan sinne päin ja pahasti...............................
Enkä nyt tarkota, että katsokaa mun kuvia, vaan sitä, että eikö tosiaan jengille mitään sano Alfa-Romeo Montreal tällä palstalla? Uskomatonta jos näin on.

Itse vanhan 70-luvun Alfan omistajana olen tullut vuosien varrella huomaamaan, että se on itse asiassa varsin vihattu auto nykyään.
Sen huomaa tuolla liikenteessä, Keskusteluissa automiesten kanssa, kommenteista foorumeilla ym.
Mistä se sitten johtuu? Vanhan Alfan sädekehä on tietty melko voimakas ja ilmeisesti se sekoittaa ja häiritsee nykyautojen herkkää elektroniikkaa. Olen havainnut, että uudempien autojen ajonhallinta ja elektoniset moottorinohjaus järjestelmät sekoavat täysin vanhan Alfan läheisyydessä, päätellen siitä kuinka nopeasti ja holtittomasti ne häviävät Alfan läheisyydestä kauas horisonttiin.
Eräs syy epäsuosioon saatta olla myös vanhan Alfan muista autoista poikkeavat tekniset ratkaisut. Nykyään suositaan enemmän sellaista, että kaikki on kaikilla samaa ja autojen täytyy muistuttaa toisiaan mahdollisimman paljon. Silloin niistä keskustelu on paljon helpompaa.
Mitä taas tulee tuohon Vanhan Alfan kestävyyteen ja ruosteherkkyyteen, niin sitä ei kannata säikähtää, sillä ne seikat ovat lähinnä kyseisen auton omistajien murheita, eivätkä nämä asiat ole auton omistajien keskuudessa mikään erityinen ongelma sillä yleensä kyseisen ajopelin omistajiksi valikoituu sellaisia henkilöitä jotka muutenkin ovat tekniikasta ja auton ylläpidosta kiinnostuneita.
Mikä sitten saa näkemään kaiken vaivan, pitää vanha Alfa liikenteessä? . . . . . En kerro!. . . . Kokeile itse niin tiedät.

Henkka:
Itse tykkään kyllä monista vanhoista(kin) Alfoista. Omistamisen ja ajamisen himoa en omista niitä kohtaan mutta katselen mielelläni. Montreal ei vain ole minun silmääni mikään kaunein Alfa Romeo.

FIMGP:

Itse vanhan 70-luvun Alfan omistajana olen tullut vuosien varrella huomaamaan, että se on itse asiassa varsin vihattu auto nykyään.
Sen huomaa tuolla liikenteessä, Keskusteluissa automiesten kanssa, kommenteista foorumeilla ym.
Mistä se sitten johtuu? Vanhan Alfan sädekehä on tietty melko voimakas ja ilmeisesti se sekoittaa ja häiritsee nykyautojen herkkää elektroniikkaa. Olen havainnut, että uudempien autojen ajonhallinta ja elektoniset moottorinohjaus järjestelmät sekoavat täysin vanhan Alfan läheisyydessä, päätellen siitä kuinka nopeasti ja holtittomasti ne häviävät Alfan läheisyydestä kauas horisonttiin.
Eräs syy epäsuosioon saatta olla myös vanhan Alfan muista autoista poikkeavat tekniset ratkaisut. Nykyään suositaan enemmän sellaista, että kaikki on kaikilla samaa ja autojen täytyy muistuttaa toisiaan mahdollisimman paljon. Silloin niistä keskustelu on paljon helpompaa.
Mitä taas tulee tuohon Vanhan Alfan kestävyyteen ja ruosteherkkyyteen, niin sitä ei kannata säikähtää, sillä ne seikat ovat lähinnä kyseisen auton omistajien murheita, eivätkä nämä asiat ole auton omistajien keskuudessa mikään erityinen ongelma sillä yleensä kyseisen ajopelin omistajiksi valikoituu sellaisia henkilöitä jotka muutenkin ovat tekniikasta ja auton ylläpidosta kiinnostuneita.
Mikä sitten saa näkemään kaiken vaivan, pitää vanha Alfa liikenteessä? . . . . . En kerro!. . . . Kokeile itse niin tiedät.

Omat kokemukset rajoittuvat vielä vain hiukan uudempiin Alfoihin, ja pahasti näyttää että sille tielle on jääty, pihasta löytyy pari satakuuskutosta.
P.S. Olettehan lukeneet Jeremy Clarksonin kirjan "se ei ole vain kone"

[ Attachment not found - or removed ]

Autopilot:

Omat kokemukset rajoittuvat vielä vain hiukan uudempiin Alfoihin, ja pahasti näyttää että sille tielle on jääty, pihasta löytyy pari satakuuskutosta.
P.S. Olettehan lukeneet Jeremy Clarksonin kirjan "se ei ole vain kone"

[ Attachment not found - or removed ]

Hei,

Itseani on nyt pidemman aikaa kiinnostanut ensimmaiseksi autoksi tuollainen vanhemmankoppainen 166 nahkasisustalla ja automaatilla (sellainen mika on kuvassasi taaempana).

Mietityttaa kuitenkin millaisia ne ovat vikaherkkyydeltaan, mita kannattaa katsoa tarkkaan ostopaatosta tehdessaan. Onko huoltokustannukset olleet siedettavalla tasolla?

Kavin koeajamassa yhta yksiloa (3.0 V6) hiljattain, siina oli vahan erinakoista haikkaa, vilkku ei palautunut, pissapoika ei toiminut ja oli hihnanvaihto edessa (900e).

Navigation

Up one level

Next page

Previous page